KEEWAY 125

Re: KEEWAY 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 19 lut 2015, 08:54

Ja podobnie jak koledzy uważam że to kiepski pomysł. Problem lusterek w Keewayu chyba najłatwiej rozwiązać przedłużkami, albo kupionymi, albo zrobionymi.

Ja osobiście pewnie chciałbym zmienić kierownicę i dać takie lusterka z kierunkowskazami jak w SOA:
Obrazek
Ale pamiętam że kosztowały bardzo dużo _boisie
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1696
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: KEEWAY 125

Postautor: Grafvader dodano: 19 lut 2015, 19:33

Jaki jest grafik przeglądów w nowym keeway? Co ile km należy udac się na przegląd żeby nie stracić gwarancji? Szukam info w instrukcji obsługi do keeway i nigdzie nie jest napisane, tylko druczki do podbijania przeglądów.
Grafvader
Forumowicz
 
Posty: 108
Rejestracja: 29 sie 2014, 20:20
Lokalizacja: Bogdaszowice koło Wrocławia
Motocykl: Keeway Superlight 125 Brown
Tel. kom.: 512304798
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

Re: KEEWAY 125

Postautor: beniamin82 dodano: 19 lut 2015, 20:24

Może inaczej...
Po 300km dobrze by było wymienić olej. Olej który tam jest teraz jest marnej jakości co służy szybszemu docieraniu.
Kolejna wymiana przy 1000km wtedy też warto wyregulować zawory.
Potem wymiana oleju przy 2500km. Przy 4 tys km wymiana oleju i kontrola luzów zaworowych. Później wymiana oleju co 2-3 tyś km.
Jeżeli nie masz w rozpisce przy jakim przebiegu masz robić przeglądy to trzymaj się mniej więcej tego co napisałem, zbieraj pieczątki ale nie wpisuj przebiegu w razie awarii uzupełnisz zgodnie z zaleceniami serwisu.

Silnik masz 156FMI, w wątku o Benyco wrzucałem link do pdf a wytycznymi serwisowymi dla tego silnika.

P.s. Znajdź dobry serwis keewaya jeżeli chcesz mieć dobrze wyregulowany motocykl. W niektórych serwisach pracownicy pytają co oni właściwie mają zrobić.
I koniecznie patrz im na ręce. Czy choćby olej wymienili...

Docieramy jeżdżąc normalnie, żadnych tam jednej czwartej manetki. Ale robimy częste przerwy aby silnik się nie przegrzał.

Oczywiście przez pierwszy tysiąc nie jeździmy na wyścigi, ani nie testujemy maksymalnej prędkości...
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6750
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: KEEWAY 125

Postautor: Deamiens dodano: 19 lut 2015, 21:35

Beniamin, biorąc pod uwagę koszt motocykla i koszt oleju (ew. filtra oleju), to osobiście pierwszą zmianę oleju proponowałbym w ciągu pierwszych 100km, kolejną po 300 jak piszesz, i resztę też jak piszesz :) Częstsza zmiana na początku na pewno nie zaszkodzi. A jak nie pomoże, to raptem kilkadziesiąt pln w plecy.
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Re: KEEWAY 125

Postautor: beniamin82 dodano: 19 lut 2015, 21:42

Oczywiście nie zrobisz nic złego wymieniając po 100km. Damian ma rację.
Zastanawiam się tylko czy po 100km nie należy nalać znów minerala. A dopiero po 300km. Wlewać syntetyk lub półsyntetyk.
Nie wiem na ile to prawda ale jest taka szkoła że syntetyk zbyt dobrze będzie smarować silnik i ten nawet przez 2tyś.km dobrze się nie dotrze.
Mechanikiem nie jestem ale brzmi to logicznie.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6750
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: KEEWAY 125

Postautor: Deamiens dodano: 19 lut 2015, 21:47

Osobiście te pierwsze kilkaset km robiłbym na mineralnym, dopiero później docelowy półsyntetyk, ale wolałem o tym nie wspominać bo znowu temat zszedłby na temat-rzekę dotyczącą olejów i ich zastosowania :)
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Re: KEEWAY 125

Postautor: Grafvader dodano: 22 lut 2015, 18:30

Rozumiem ze na pierwszy przegląd umówić się po 300km? Olej zaraz wymieniam bo mam już stówkę. Na czym trzymają się kierunkowskazy w keeway? Dealer krzywo je przykręcił tak źe jeden skierowany jest lekko do góry a drugi na dół. Chciałbym je wyprostować. Widzę tam śrubę z boku plastikowej rury która jest na przedłużeniu kierunkowskazu. pytanie czy to na niej trzymają się migacze? Ktoś już miał taki drobny problemik?
Grafvader
Forumowicz
 
Posty: 108
Rejestracja: 29 sie 2014, 20:20
Lokalizacja: Bogdaszowice koło Wrocławia
Motocykl: Keeway Superlight 125 Brown
Tel. kom.: 512304798
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

Re: KEEWAY 125

Postautor: jacek.rc dodano: 22 lut 2015, 18:38

Jak odkręcisz śrubkę ,to z tej gumy będzie wystawała metalowa blaszka ,którą będziesz musiał podoginać (ostrożnie ,bo jest mocowana w plastiku)ta żeby było OK :D .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2315
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: KEEWAY 125

Postautor: jacek.rc dodano: 08 mar 2015, 11:59

Mam pytanie do kol. KSLczarno-matowych :D ,ponieważ kiedyś nosiłem się z myślą o przemalowaniu moto na takowy.Jaka jest struktura lakieru na Waszych motorkach ,czy jest wyczuwalne ziarno ,czy jest gładki ,a może jeszcze przejechany specjalnym ,mat klarem ??.pytam ,bo jak zasięgałem języka u lakiernika (aerografista motocyklowy),to trzeba podobno uważać czym się toto myje ,bo mat ma dawać efekt skurzonego (drogą )motocykla i zastosowanie np.złej pasty da efekt (może nawet nie do usunięcia)czegoś polanego nierówno olejem :kicha: :kicha: :kicha: .Tak ,że ostrożnie z chemią ,bo szkoda .Wstyd się przyznać ,ale miałem piękną matową Naxę i chciałem ją odświeżyć nakładając na nią pastę ,którą czyściłem lak na moto i... _boisie , wyglądała jak by ktoś puścił na nią pawia :wrr: (już jest przemalowana).
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2315
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: KEEWAY 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 08 mar 2015, 12:57

Tak wygląda lakierowanie zbiornika http://i.imgur.com/7qK0Mqm.jpg , na zbiorniku czuć leka ziarnistość pod palcami, natomiast na błotnikach lakier jest śliski. Czy jest klar ciężko mi powiedzieć.

Sam szukam informacji jak pielęgnować/zabezpieczyć lakier w czarnym macie, pierwsza rzecz która się powtarza w rożnych artykułach to ABSOLUTNIE NIE UŻYWAĆ SZAMPONÓW I WOSKÓW DO LAKIERÓW METALIZOWANYCH!
Jeden motocyklista pisał że do czyszczenia wystarczy niewielka ilość (25ml na wiadro wody) zwykłego płynu do mycia naczyń (on pisał o Ludwiku), natomiast sam szukam informacji jakiego wosku/środka użyć na lakier.
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1696
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

PoprzedniaNastępna

Wróć do Keeway

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron