close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Co wybrać?

Re: Co wybrać?

Postautor: Oldrock dodano: 13 gru 2015, 22:54

beniamin82 pisze:Zacznij od tego wątku :
viewtopic.php?p=131630#p131630

A...byłeś juz w powitalni?

Właśnie się przywitałem Dzięki za przypomnienie.
Awatar użytkownika
Oldrock
Forumowicz
 
Posty: 93
Rejestracja: 13 gru 2015, 13:45
Lokalizacja: Zabrze
Motocykl: Keeway Superlight 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Re: Co wybrać?

Postautor: artk2 dodano: 14 gru 2015, 06:56

beniamin82 pisze:Artek, ty chyba kupowałeś jako jeden z ostatnich w tym roku to i może już masz dobry bak.

Ja kupowałem na początku lipca br.
Awatar użytkownika
artk2
Forumowicz
 
Posty: 237
Rejestracja: 01 sie 2014, 19:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Motocykl: Keeway Superlight 125 Starling
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

Re: Co wybrać?

Postautor: Oldrock dodano: 14 gru 2015, 08:50

beniamin82 pisze:Zacznij od tego wątku :
viewtopic.php?p=131630#p131630

A...byłeś juz w powitalni?

Dzięki za link. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Oldrock
Forumowicz
 
Posty: 93
Rejestracja: 13 gru 2015, 13:45
Lokalizacja: Zabrze
Motocykl: Keeway Superlight 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Re: Co wybrać?

Postautor: Michał_66 dodano: 14 gru 2015, 09:34

Oldrock pisze:Moje wymagania co do osiągów są proste: przelotowa 90 km/h a max 100 km/ h. To tylko tyle i aż tyle żeby mi się w nocy tiry nie śniły! ;) Nie potrzebuję wyciskać 115 a na drugi dzień 116 . Natomiast w DTR ce tego motoru jest 85 i nie jeden to potwierdził. Do KSLa przekonuje mnie wygląd w stylu BMW R35 z lat 30 tych , m12 ładny nowoczesny tylko ta kierownica baranek! I bądź tu człowieku mądry!


No to masz dość wysokie wymagania jak na 125-tkę :D raczej ciężko je będzie osiągnąć, przelotowa 75-80 i 90 max jest bardziej realna, 100km/h to już raczej jest żyłowanie silnika w przypadku 125-tki
Michał_66
 

Re: Co wybrać?

Postautor: beniamin82 dodano: 14 gru 2015, 10:10

Michał_66 pisze:
Oldrock pisze:Moje wymagania co do osiągów są proste: przelotowa 90 km/h a max 100 km/ h. To tylko tyle i aż tyle żeby mi się w nocy tiry nie śniły! ;) Nie potrzebuję wyciskać 115 a na drugi dzień 116 . Natomiast w DTR ce tego motoru jest 85 i nie jeden to potwierdził. Do KSLa przekonuje mnie wygląd w stylu BMW R35 z lat 30 tych , m12 ładny nowoczesny tylko ta kierownica baranek! I bądź tu człowieku mądry!


No to masz dość wysokie wymagania jak na 125-tkę :D raczej ciężko je będzie osiągnąć, przelotowa 75-80 i 90 max jest bardziej realna, 100km/h to już raczej jest żyłowanie silnika w przypadku 125-tki


Musi raczej w OHC celować, tam powinno być na granicy jego założeń. Choć KSL z OHV dotarty na sportowo (np. przez Jacka RC) ciągnie całkiem fajnie. Nieraz jechałem za nim moją 250tką i powiem że 90 przelotowo to potrafi iść. Nie wiem jakiego Jacek tam maksa wykrecił 105km/h?
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6749
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Co wybrać?

Postautor: cruenzo dodano: 14 gru 2015, 10:52

Tyle, że jacek.rc jest naprawdę drobnej budowy ciała (bez urazy jacku) ale na ten przykład to.st jest już osobnikiem nieco potężniejszym (też bez urazy) i z tego co wiem to ksl'em pół polski już zjeździł (jak nie więcej) i jest zadowolony.
A jak nie KSl to może Heist 125 lub romet R125 ew. klasyczny Romet Ogar cafe?
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Co wybrać?

Postautor: to.st dodano: 14 gru 2015, 11:37

cruenzo pisze:Tyle, że jacek.rc jest naprawdę drobnej budowy ciała (bez urazy jacku) ale na ten przykład to.st jest już osobnikiem nieco potężniejszym (też bez urazy) i z tego co wiem to ksl'em pół polski już zjeździł (jak nie więcej) i jest zadowolony.

Zgadza się, jestem zadowolony :)
licznikowo to wycisnąłem ze swojego prawie 110, ale to było żyłowanie silnika. Zazwyczaj licznik pokazuje 90-95. Więc realnie to sobie leci jakieś 80-85 km/h.
_________________________________________
Awatar użytkownika
to.st
Klubowicz
 
Posty: 868
Rejestracja: 07 sie 2014, 21:52
Lokalizacja: Łańcut
Motocykl: Daelim VL 125F Daystar
Tel. kom.: 602501561
Płeć: mężczyzna
Wiek: 64

Re: Co wybrać?

Postautor: beniamin82 dodano: 14 gru 2015, 11:56

cruenzo pisze:Tyle, że jacek.rc jest naprawdę drobnej budowy ciała (bez urazy jacku) ale na ten przykład to.st jest już osobnikiem nieco potężniejszym (też bez urazy) i z tego co wiem to ksl'em pół polski już zjeździł (jak nie więcej) i jest zadowolony.

W ogóle keeway przyzwyczaił nas do bardzo dobrej jakości. Zresztą sam wiesz, Cruenzo.
KSL jest dobry jakościowo, dużo lepszy od R125. Ale znowu silniki w OHC (M12, Z-One, RKV/RKS, 121, 123, Soft) są deko szybsze i zwinniejsze...

cruenzo pisze:A jak nie KSl to może Heist 125 lub romet R125


Heist, ładny i solidny, silnik Lifana reszta Qingqi (wieloletnia współpraca z suzuki, najprawdopodobniej to im Keeway zawdzięcza dokumentację silnika z GN125 ).
Ale to jest motocykl typowo do lansowania się po mieście. W trasę powyżej 70km, na hardtailu po polskich drogach nie radzę się wybierać. Tyłek cierpi, a i kręgosłup też.
Jeździłem ta pięknością to wiem... "Kto chce być piękny musi cierpieć" (takie niemieckie przysłowie)

cruenzo pisze: ew. klasyczny Romet Ogar cafe?

Proszę _boisie , Od dafiera ręce precz !.
To jest masakra, dawno nie widziałem bardziej "budżetowego" i robionego na wygląd motocykla.
Mnóstwo drobnych usterek (pękające szpilki wydechu, pękające szprychy, spawy tłumika i to wszystko już w pierwszym roku użytkowania) dodatkowo silnik do którego nie ma za bardzo części, ani o nim niewiele wiadomo (154FMI, ale nie ten poziomy), nawet serwisant z chin wzrusza ramionami.
Zestawów tuningowych brak, a cena powala na kolana... nie wiem dlaczego nikt nie ściągnie qingqi retro (manxman 125).
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6749
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Co wybrać?

Postautor: Oldrock dodano: 14 gru 2015, 12:38

Dzięki za wasze podpowiedzi ale jak sami widzicie nawet między wami nie ma pełnej zgodności. Pewnie dlatego że te sprzęty są podobnej klasy i jakości. Dzięki za uświadomienie mnie przez kolegę że przelotowa 90 to mało realna prędkość. Szkoda tylko że na większości testach filmowych i opiniach użytkowników nie mówi się wprost że przelotowa to 80 i nie ma co bujać w obłokach. A więc dalej wychodzi na KSL-a bo skoro nie ma co liczyć na przeloty 90 km/h przy 125 poj. to trzeba wybrać to co się podoba . No może jeszcze M12 mi leży (tylko ta kierownica do wymiany). Pozdrawiam i dzięki. :czapa:
Awatar użytkownika
Oldrock
Forumowicz
 
Posty: 93
Rejestracja: 13 gru 2015, 13:45
Lokalizacja: Zabrze
Motocykl: Keeway Superlight 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Re: Co wybrać?

Postautor: Oldrock dodano: 14 gru 2015, 14:21

beniamin82 pisze:KSL to lepiej szukać z rocznika 2014 lub wcześniej. Te z 2015 miały cieknące baki. Nie wiem jak te z 2016... Ale Keeway nie pozwala sobie na "błąd seryjny".

Za 7500 to Zongshen(m12, Z-one) jest dobrym wyborem. Możesz też zainteresować się Bartonem classic.

Choroba doczytałem w końcu twoją opinie o "cieknących bakach" i o traktowaniu przez serwis Rometa, bo pod niego podlega Keeway i chyba cofnę moją decyzję i wybiorę M12 Junaka. Najwyżej będę się bawił Customera i trochę go przerobię! :czapa:
Bardzo dobrze że wnikasz w szczegóły takie jak skąd pochodzi motocykl jaka fabryka go wypuściła bo nie wszystko dobre co się świeci :oklasky: . Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Oldrock
Forumowicz
 
Posty: 93
Rejestracja: 13 gru 2015, 13:45
Lokalizacja: Zabrze
Motocykl: Keeway Superlight 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

PoprzedniaNastępna

Wróć do Motocykle 125 ccm

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości