Ustawienie zaworów KSL 125

Re: Ustawienie zaworów KSL 125

Postautor: kenedi dodano: 10 lip 2016, 20:49

U mnie na szczęście wszystko było przykręcone :-) Ja niestety nie dokonuję samodzielnych regulacji i jestem zmuszony do korzystania z warsztatów. W tej chwili muszę wyregulować zawory, a w moim serwisie pan mechanik poszedł na długi urlop, i nikt go nie zastępuje. No i teraz mam obawy czy ta regulacja w nieautoryzowanym zakładzie nie pozbawi mnie gwarancji :zalamka:
Bogactwo nie jest ulgą w kłopotach - jest tylko zmianą kłopotów...
Awatar użytkownika
kenedi
Forumowicz
 
Posty: 20
Rejestracja: 15 mar 2015, 21:54
Lokalizacja: Zielona Góra
Motocykl: Honda Varadero XL 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Re: Ustawienie zaworów KSL 125

Postautor: Piter dodano: 11 lip 2016, 19:44

A nie możesz poczekać 2-3 tygodnie , aż mechanik wróci.
Pozdrawiam
Piotrek

"nawet największy problem nie oprze się procesowi długotrwałego myślenia"
Awatar użytkownika
Piter
Forumowicz
 
Posty: 200
Rejestracja: 20 cze 2014, 07:51
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: ni mo
Tel. kom.: 533650481
Płeć: mężczyzna
Wiek: 44

Re: Ustawienie zaworów KSL 125

Postautor: kenedi dodano: 11 lip 2016, 20:15

Fajnie się mówi dwa, trzy tygodnie... Tu wyjdzie prawie cztery. Przy takiej pogodzie żal każdego dnia bez jazdy :( Niby chodzi o zwykłą regulację ale szkoda mi silnika, bo jak jest zimny to te zawory słychać.
Bogactwo nie jest ulgą w kłopotach - jest tylko zmianą kłopotów...
Awatar użytkownika
kenedi
Forumowicz
 
Posty: 20
Rejestracja: 15 mar 2015, 21:54
Lokalizacja: Zielona Góra
Motocykl: Honda Varadero XL 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Re: Ustawienie zaworów KSL 125

Postautor: beniamin82 dodano: 11 lip 2016, 21:34

W zasadzie kenedi, wydaję mi się że nie masz plomb na pokrywie głowicy...
Jeżeli masz zaufanego innego mechanika to ja bym podregulował.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6749
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Ustawienie zaworów KSL 125

Postautor: kenedi dodano: 12 lip 2016, 11:43

Wygląda na to że to jedyna możliwość. Dzięki beniamin za radę :piwo:
Bogactwo nie jest ulgą w kłopotach - jest tylko zmianą kłopotów...
Awatar użytkownika
kenedi
Forumowicz
 
Posty: 20
Rejestracja: 15 mar 2015, 21:54
Lokalizacja: Zielona Góra
Motocykl: Honda Varadero XL 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Re: Ustawienie zaworów KSL 125

Postautor: rafip dodano: 12 lip 2016, 21:45

Ja w swoim ustawiam już sam bo jestem pedantem... Generalnie po wymianie cylindra na 150 mam problem żeby ustawić zawory w sposób zadowalający... 0,08 to moim zdaniem za dużo i będzie Ci klepać. Plomb nie ma żadnych i może Ci mechanik spoza szajki regulować, pod warunkiem że działa na chińczykach. Inny powie że się nie da lepiej bo to chiński badziew i się tylko wkurzysz.

Przy okazji wspomnieliście, że trzeba regulować gaźnik. Tu mam pytanie bo przy obrotach powyżej 5000 silnik zaczyna wydawać dodatkowy dźwięk, którego nie jestem w stanie opisać :) delikatny terkot... Nie wiem czy to jest spowodowanie cylindrem 150 i działa większa kompresja, czy może gaźnik... cholera jeszcze dużo się muszę nauczyć :)

sorry jeśli napisałem jakąś głupotę, po prostu moje spostrzeżenia.

Pozdrawiam
Awatar użytkownikaOnline
rafip
Zarząd KCM
 
Posty: 994
Rejestracja: 23 mar 2015, 22:21
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Piaggio MP3 LT Sport
Tel. kom.: 691829631
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

Re: Ustawienie zaworów KSL 125

Postautor: beniamin82 dodano: 12 lip 2016, 22:31

Rafip, jeżeli świeca jest miodowo brązowa i wolne obroty masz na poziomie 1500-1800 to gaźnika nie ruszaj.
Wszystko jest ok
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6749
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Ustawienie zaworów KSL 125

Postautor: Gucek dodano: 12 lip 2016, 23:24

rafip pisze:
Przy okazji wspomnieliście, że trzeba regulować gaźnik. Tu mam pytanie bo przy obrotach powyżej 5000 silnik zaczyna wydawać dodatkowy dźwięk, którego nie jestem w stanie opisać :) delikatny terkot... Nie wiem czy to jest spowodowanie cylindrem 150 i działa większa kompresja, czy może gaźnik... cholera jeszcze dużo się muszę nauczyć :)

sorry jeśli napisałem jakąś głupotę, po prostu moje spostrzeżenia.

Pozdrawiam

Też tak mialem przy cylindrze 150 i trochę mnie to niepokoiło.Zmieniłem cylinder na 125 i tego terkotania nie ma.Może faktycznie było to podyktowane większym stopniem sprężania, a może tym że zmieniła się komora spalania. 150 ma podfrezowanie głowicy o większej średnicy niz 125.Coś mi się wydaję że razem z cylindrem 150 trzeba zmienić głowicę.
Awatar użytkownika
Gucek
Klubowicz
 
Posty: 472
Rejestracja: 27 sie 2015, 20:45
Motocykl: Raven125,NT650V,ST1300,CRF1000
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Ustawienie zaworów KSL 125

Postautor: Romas dodano: 13 lip 2016, 08:48

skoro zwiększasz pojemność cylindra, musisz ustawić pod niego gaźnik bo Ci zawory po upala, moze wystąpić spalanie stukowe przy zbyt ubogiej mieszance ;)
Romas
Forumowicz
 
Posty: 183
Rejestracja: 18 maja 2014, 17:12
Lokalizacja: Marki
Motocykl: Jinlun 250
Tel. kom.: 603842168
Płeć: mężczyzna

Re: Ustawienie zaworów KSL 125

Postautor: rafip dodano: 11 sie 2016, 13:34

KEEWAY naprawiony. Jakby ktoś potrzebował dobrego mechanika z okolic Częstochowy to mogę dać namiar. Cylinder dupny, zużycie widoczne już po kilkuset km. Po wymianie cylindra na stary ustały problemy. Jeśli ktoś się zastanawia nad wymianą cylindra to odradzam. Moc skoczyła nieznacznie a przyjemność z jazdy spadła znacznie. Być może droższy a przy tym lepiej wykonany cylinder da lepszy efekt ale moim zdaniem sensu nie ma.
Awatar użytkownikaOnline
rafip
Zarząd KCM
 
Posty: 994
Rejestracja: 23 mar 2015, 22:21
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Piaggio MP3 LT Sport
Tel. kom.: 691829631
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

Poprzednia

Wróć do Keeway

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości