Kolego też byłem jak Ty, chciałem podnieść moc KSL pomimo że bardziej doświadczeni koledzy pisali że to nie ma sensu.
Z tym ze ja zadałem sobie odrobinę trudu i pierw przewertowałem dział 125, a ty chcesz mieć podane na tacy i zakładasz tematy które były już poruszane.
Choćbyś zmienił mapy wtrysku i układ wydechowy, to i tak przyrosty będą nieodczuwalne.
Zębatki przerabiałem i nie miało to sensu, bo vmax się nie zwiększył.
Masz więc kilka opcji
- pyrkać dalej KSL i nie narzekać że jest wolny/ słaby
- sprzedać KSL i kupić 125 o mocy 15KM (Honda Varadero, Derbi Terra, KTM Duke, ...)
- zrobić prawko i kupić coś większego - POLECAM

- zamienić silnik 125 na wiekszy (ponoć jakiś 200 lub 230 pojemnośći pasuje w sumie p&p, jest też silnik z KSL 200 ale nie wiem czy pasuje p&p)
Polecam kiedyś przy kawce/herbatce/piwku przewertować wszystkie tematy odnośnie KSL, ać tak dużo tego nie ma, a jest tam sporo odpowiedźi.
Wytapatalkowano
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650