Dziś 21 września piękna pogoda, więc zabrałem benka na krótką przejażdżkę

Na licznku 700 km, więc mogę już coś o plusach i minusach...
Plusy:
- przód dobrze wybiera nierówności nawierzchni, śmiało można zjechać z asfaltu (chociaż na początku narzekałem, że zbyt miękki)
- sprężyny pod siedzeniem kierowcy to nie tylko gadżet, one amortyzują naprawdę
- posiada regulację ustawienia dźwigni hamulca przedniego
- wibracje jak na singla są ledwie odczuwalne (wałek wyrównoważający robi robotę)
- tył dotarł się i zaczyna hamować

- chociaż to nie plus tylko wymóg
- ładne brzmienie (poprawionego) wydechu - ludziska oglądają się
- lekkość z jaką stawi się moto na centralkę (mimo wagi ponad 200 kg)
- dobra widoczność w lusterkach i co ważne nie drżą, chociaż wyglądają na akcesoryjne
Minusy:
- zbyt twardo zestrojone tylne zawieszenie (na szczęście są sprężyny pod przednim siedziskiem)
- podczas ostrego hamowania przodem motocykl trochę nurkuje (być może wymiana oleju na minerał poprawi sztywność)
- brak owiewki i powyżej setki robi się niekomfortowo (ale w tym moto szyba "nieprzystoi"

)
- zbiornik paliwa mógłby być większy (12l)
- licznik przekłamuje. Sprawdziłem gps-em i ze 100km/h na liczniku w rzeczywistości było 90.
Na filmiku YT u testera było podobnie

Dodam jeszcze, że w silniku pracują dwie świece zapłonowe, każda inna - już kupiłem nowe irydowe
NGK BR7HIX i NGK CR7EIX