LEFTHANDY pisze:Ja odkryłem, że lata mi tylna zębatka.
No i właśnie to są objawy wybitych tulei. Dlatego szykuj się na wydatki - zębatki,łańcuch,tuleje oraz jakiś ślusarz,bo sam tych tulei nie wymienisz. I do tego bez centralnej podstawki nawet nie zdejmiesz tylnego koła. Jakby co to pospawałem sobie takie ustroistwo i użyczę w razie potrzeby.
Albo wersja bardziej ekonomiczna - zostawić zębatki,bo te Kiłejowe nie są złe i wytrzymują raczej grubo powyżej 10 tys.km,skrócić łańcuch co nie jest do końca bezpieczne i odradzane ale na kolejne kilka tysi kilosów starczy,w sam raz aby zużyć do końca zębatki.Ale w wymianę tulei niestety trzeba zainwestować.
-- Dzisiaj, 14:56 --
Flar pisze:U mnie niestety tylna zębatka też do wymiany bo jest skrzywiona. Łańcuch już się w jednym miejscu naciągnął...
Niestety,ale podejrzewam,że masz kolego ten sam problem co my. U mnie właśnie nierównomierny naciąg łańcucha okazał się wybitymi tulejami. Poruszaj mocno tylną zębatką zgodnie z ruchem koła i z powrotem i zobacz czy nie ma luzu.