kolanka gumowe gażnik-cylindry

kolanka gumowe gażnik-cylindry

Postautor: Zbigniew dodano: 22 lis 2009, 10:51

Jarek jak sobie poradziłeś z tym kolektorem , ja widzę że on jest bardzo elastyczny i ruchomy podczas pracy silnika [ tzn. przy zmianie obrotów silnika szczególnie] a może by tak gaźnik ,oczywiście po uszczelnieniu kolektora przymocować na sztywno do silnika , a to nie pozwoliło by na rozszczelnieniu połączenia .
Pozdrawiam
Zbyszek
Zbigniew
Klubowicz
 
Posty: 963
Rejestracja: 04 paź 2009, 16:17
Lokalizacja: GCZ Koczała
Motocykl: Lifan LF250
Tel. kom.: 604643449
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

kolanka gumowe gażnik-cylindry

Postautor: Peliks dodano: 22 lis 2009, 13:46

jarekb pisze:No i znów padł mi jeden kolektor :wrr: :mur:


Witam. Przez te problemy Jarka z kolektorami wiem ,że jedną rzecz R150 ma lepszą : kolektor wykonany całkowicie z aluminium. Pozdrawiam. Peliks.
Awatar użytkownika
Peliks
Klubowicz
 
Posty: 1340
Rejestracja: 17 wrz 2009, 00:03
Lokalizacja: GWE
Motocykl: Burgman AN400 K9
Tel. kom.: 662066637
Płeć: mężczyzna

kolanka gumowe gażnik-cylindry

Postautor: Zbigniew dodano: 22 lis 2009, 20:57

Ja tak sobie myślę że gdyby tak mocno przydusiło to mógł bym coś wymyślić z połączeniem na rurkach .
Pozdrawiam
Zbyszek
Zbigniew
Klubowicz
 
Posty: 963
Rejestracja: 04 paź 2009, 16:17
Lokalizacja: GCZ Koczała
Motocykl: Lifan LF250
Tel. kom.: 604643449
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

kolanka gumowe gażnik-cylindry

Postautor: jarb dodano: 22 lis 2009, 22:02

zbigniew pisze:Ja tak sobie myślę że gdyby tak mocno przydusiło to mógł bym coś wymyślić z połączeniem na rurkach .

Myślę, że nie ma takiej konieczności.
Mój motor jest z 2005 roku i te części gumowe kolektora są w naturalny sposób częściowo sparciał, przez co osłabione.
Mam nowy pomysł na ich naprawę.
Jak się mi uda to z pewnościa opiszę.
Jarek
Obyś tyle razy do domu wrócił, ile razy z niego wyjedziesz,,,
Awatar użytkownika
jarb
Sympatyk
 
Posty: 1394
Rejestracja: 04 lis 2008, 23:11
Lokalizacja: Wejherowo
Motocykl: Aktualnie rower
Tel. kom.: 883764001
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

kolanka gumowe gażnik-cylindry

Postautor: jarb dodano: 19 sty 2010, 21:58

Dostałem dzisiaj odpowiedź z serwisu Rometa z informacją o możliwosci zakupu u nich nowych kolektorów.

"Cena króćców dolotowych do modelu R250 wynosi 28,00/szt
+ koszty wysyłki 22,00"

Na moje oko wygladaja tak samo jak w moim Jinlunie.
Ponieważ mam zastawiony motor (brak możliwości fizycznego sprawdzenia)- może ktoś się orientuje czy sa one takie same ??
:pliz: o pomoc.
Jarek
Obyś tyle razy do domu wrócił, ile razy z niego wyjedziesz,,,
Awatar użytkownika
jarb
Sympatyk
 
Posty: 1394
Rejestracja: 04 lis 2008, 23:11
Lokalizacja: Wejherowo
Motocykl: Aktualnie rower
Tel. kom.: 883764001
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

kolanka gumowe gażnik-cylindry

Postautor: Zbigniew dodano: 19 sty 2010, 22:13

Jarek jeżeli są to takie same silniki to powinno pasować od Rometa oczywiście od rzędowego do rzędowego i odwrotnie
Pozdrawiam
Zbyszek
Zbigniew
Klubowicz
 
Posty: 963
Rejestracja: 04 paź 2009, 16:17
Lokalizacja: GCZ Koczała
Motocykl: Lifan LF250
Tel. kom.: 604643449
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

kolanka gumowe gażnik-cylindry

Postautor: jarb dodano: 20 sty 2010, 09:18

zbigniew pisze:Jarek jeżeli są to takie same silniki to powinno pasować od Rometa oczywiście od rzędowego do rzędowego i odwrotnie

Zapewne masz Zbyszku rację ale,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,chciałbym mieć większą pewność jak tylko "na oko" :)

Tak mi coś chodzi po głowie, że jak je poprzednim razem naprawiałem , to w jednym była śruba (chyba do regulacji składu mieszanki), a na zdjęciu tym które otzryałem z Rometa tego niewidać.
Panowie jak jest u Was ?
Jarek
Obyś tyle razy do domu wrócił, ile razy z niego wyjedziesz,,,
Awatar użytkownika
jarb
Sympatyk
 
Posty: 1394
Rejestracja: 04 lis 2008, 23:11
Lokalizacja: Wejherowo
Motocykl: Aktualnie rower
Tel. kom.: 883764001
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

kolanka gumowe gażnik-cylindry

Postautor: Zbigniew dodano: 20 sty 2010, 22:36

Jarek śrubki są ale w obydwu kanałach dolotowych tzn dwie , są one do ustawiania gażników, o ustawianiu wiele pisał Luca [przy okazji pozdrawiam ], i na chomiku u kogoś widziałem fotki tego kolektorka.
Pozdrawiam
Zbyszek
Zbigniew
Klubowicz
 
Posty: 963
Rejestracja: 04 paź 2009, 16:17
Lokalizacja: GCZ Koczała
Motocykl: Lifan LF250
Tel. kom.: 604643449
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

kolanka gumowe gażnik-cylindry

Postautor: jarb dodano: 21 sty 2010, 20:35

zbigniew pisze:Jarek śrubki są ale w obydwu kanałach dolotowych tzn dwie , są one do ustawiania gażników, o ustawianiu wiele pisał Luca [przy okazji pozdrawiam ], i na chomiku u kogoś widziałem fotki tego kolektorka.

Teraz to już jestem zakrecony na całości :swir:
Muszę wykręcić swoje :wrr: :mur: i dokładnie je obejrzeć.
Jarek
Obyś tyle razy do domu wrócił, ile razy z niego wyjedziesz,,,
Awatar użytkownika
jarb
Sympatyk
 
Posty: 1394
Rejestracja: 04 lis 2008, 23:11
Lokalizacja: Wejherowo
Motocykl: Aktualnie rower
Tel. kom.: 883764001
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

kolanka gumowe gażnik-cylindry

Postautor: jarb dodano: 08 kwie 2010, 08:02

Kolektory naprawiłem.
Zdemontowałem, oczyściłem, nakleiłem łaty (paski) ze starej dętki, zaizolowałem dodatkowo taśma izolacyjną i na tę chwilę jest cacy :D
Jarek
Obyś tyle razy do domu wrócił, ile razy z niego wyjedziesz,,,
Awatar użytkownika
jarb
Sympatyk
 
Posty: 1394
Rejestracja: 04 lis 2008, 23:11
Lokalizacja: Wejherowo
Motocykl: Aktualnie rower
Tel. kom.: 883764001
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

PoprzedniaNastępna

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości