Moduł Blue Casoli

Moduł Blue Casoli

Postautor: Michałeczek dodano: 05 lis 2010, 10:00

Hejka.
Zamówiłem wczoraj do swojego R150 moduł zapłonu Blue Casoli.
Podobno ma dziś przyjść (kurier).
Bardzo jestem ciekaw jak to "coś" będzie się spisywało w moim sprzęcie :)
Pogoda zrobiła się niezbyt super ale może uda się złapać chwilę bez deszczu i sprawdzić co i jak.
Jeśli macie jakieś doświadczenia z tym modułem - proszę o uwagi :)
Michałeczek.
Awatar użytkownika
Michałeczek
Forumowicz
 
Posty: 73
Rejestracja: 09 wrz 2010, 10:04
Lokalizacja: Wołomin
Motocykl: Romet R150
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Moduł Blue Casoli

Postautor: benezis dodano: 05 lis 2010, 16:08

Ja osobiście nie mam żadnego doświadczenia jeśli chodzi o moduły inne niż oryginalny.
Ale czekam na twoje spostrzeżenia.
Awatar użytkownika
benezis
Forumowicz
 
Posty: 27
Rejestracja: 11 wrz 2009, 08:40
Lokalizacja: Gr?jec/Lesznowola
Motocykl: JINLUN 150
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Moduł Blue Casoli

Postautor: Dobry dodano: 05 lis 2010, 19:20

Michałeczek pisze:Jeśli macie jakieś doświadczenia z tym modułem - proszę o uwagi :)
Michałeczek.

Chyba powinieneś zrobić odwrotnie ;) najpierw zapytać o opinie czy to jest warte jakiegośkolwiek zainteresowania a później kupić.
Moim zdanie przy tak małych pojemnościach różnica będzie znikoma no chyba że poprawi się odpalanie i delikatnie można zmniejszyć spalanie czy więcej kucy nie wiem ale nawet jak Ci dojdzie to na pewno różnicy aż takiej nie będzie.Większość z wypisanych prze ze mnie zalet można osiągnąć zmieniając tylko świece na irydowe
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobry
Sympatyk
 
Posty: 1713
Rejestracja: 10 maja 2009, 13:25
Lokalizacja: Ustka/Tomaszów-Mazowiecki
Motocykl: RoV250/XJ900/CBR1000F/Varadero
Tel. kom.: 505381119
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

Moduł Blue Casoli

Postautor: Michałeczek dodano: 07 lis 2010, 01:09

Moduł zamontowany.
Jest nieco większy od oryginalnego ale można bez problemu go zamocować.
Pogoda kiepska więc jazdy niestety nie było - szkoda "uświnić" motorek na takiej chlapie ;)
Odpala za pierwszym razem bez problemu.
Subiektywne albo obiektywne spostrzeżenie - silnik chodzi równo, może lżej niż na starym module.
Jak tylko pogoda pozwoli zrobie jazdę testową.
Mam nadzieje, że moduł jednak wpłynie pozytywnie na kulturę pracy silnika.
Zmiana zębatki zdawczej na większą sporo dała - zmalały drgania, jazda przyjemniejsza, więc może i moduł będzie takim pozytywnym nabytkiem :)
Awatar użytkownika
Michałeczek
Forumowicz
 
Posty: 73
Rejestracja: 09 wrz 2010, 10:04
Lokalizacja: Wołomin
Motocykl: Romet R150
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Moduł Blue Casoli

Postautor: misiuX dodano: 07 lis 2010, 10:46

A czy przypadkiem ten moduł nie pasowałby do modelu R 250 ??
Jeśłi będą jakieś pozytywne zmiany, to też byłbym chętny coś takiego nabyć.
Awatar użytkownika
misiuX
Forumowicz
 
Posty: 53
Rejestracja: 02 sty 2010, 20:52
Motocykl: R - 250
Tel. kom.: 691608069
Płeć: mężczyzna
Wiek: 41

Moduł Blue Casoli

Postautor: benezis dodano: 07 lis 2010, 20:14

Daj jeszcze namiary gdzie i za ile kupiłeś.

A z tego co się orientuję to jest uniwersalny do 2T i 4T
Jeśli chodzi o 4T to nadaje się do:
-125 cc
-150 cc
-200 cc
-250 cc
-300 cc
-350 cc
-BASHAN 200 i 250
Awatar użytkownika
benezis
Forumowicz
 
Posty: 27
Rejestracja: 11 wrz 2009, 08:40
Lokalizacja: Gr?jec/Lesznowola
Motocykl: JINLUN 150
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Moduł Blue Casoli

Postautor: Peliks dodano: 07 lis 2010, 20:27

Witam. Na allegro oczywiście można taki moduł kupić, choćby tu : http://allegro.pl/modul-zaplonu-cdi-tun ... 88003.html
Pozdrawiam. Peliks.
Awatar użytkownika
Peliks
Klubowicz
 
Posty: 1340
Rejestracja: 17 wrz 2009, 00:03
Lokalizacja: GWE
Motocykl: Burgman AN400 K9
Tel. kom.: 662066637
Płeć: mężczyzna

Moduł Blue Casoli

Postautor: Michałeczek dodano: 08 lis 2010, 00:21

Zgadza się, zakup dokonany u tego sprzedawcy. Dość sprawnie opisywał moduł w rozmowie telefonicznej. Informował również, że ma jeszcze ok. 20 szt. i w niedługim czasie będzie zmieniał cenę na wyższą. Czy to prawda, nie mam pojęcia.
Niestety nie odbyłem jeszcze jazdy z nowym modułem - totalny brak czasu połączony z kiepską pogodą ;(
Pomysł z modułem powstał po przeglądaniu forum - znalazłem mały temacik na ten temat.
Tak na marginesie - nie wiem jak przeżyje zimę bez jazdy na motorku :( To wciąga jak narkotyk :)

-- EDYTOWANY Dzisiaj, 11:00 --


Hej.

Godzina 19. Ciemno, mglisto ale... pierwsza jazda z nowym modułem :)
Pięknie odpala, nie ma wahnięć obrotów, pięknie wchodzi na obroty.
Zaskakuje pozytywnie tym, że... przyspiesza jak rakieta. Jeśli na poprzednim module było ok to teraz jest znacznie lepiej.
Silnik przy 80/h pracuje jak by miał 70/h i tak samo jest przy 90/h tak jak by miał 80/h, czyli pracuje spokojniej.
Pięknie osiąga 100/h, potem prędkość powoli, powoli rośnie do licznikowych 130, co dalej nie wiem bo licznik się kończy a i ciemno i mgła jest taka, że niewiele widać na drodze więc go nie cisnę :)
Prawdę powiedziawszy zmieniałem moduł nie ze względu na uzyskanie większych prędkości ale z myślą, o poprawieniu kultury pracy silnika.
Chyba nie jestem zawiedziony. Silnik pracuje łagodniej niż poprzednio i zaskakuje płynną, można powiedzieć aksamitną pracą przy 90/h.
Nie wiem czy takie wyniki będą we wszystkich R150 czy tylko w moim tak pozytywnie to wygląda, dlatego nie będę nikogo namawiał na zmianę modułu ale i nie odradzam by potem nie było na mnie jak ktoś będzie zawiedziony.
Ja jestem zadowolony i nie mogę doczekać się wiosny by znowu słyszeć ten bas z wydechów (przewierconych) mojego Romecika :)
A co do tego czy będzie pasował do R250... Jeśli wtyczki modułu w 150 i 250 są takie same to z pewnością.
Jeśli będą się różnić wymiarami należny tylko zamienić wtyczkę ze starym wymontowanym modułem.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Michałeczek
Forumowicz
 
Posty: 73
Rejestracja: 09 wrz 2010, 10:04
Lokalizacja: Wołomin
Motocykl: Romet R150
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Moduł Blue Casoli

Postautor: Liderek dodano: 11 lis 2010, 21:50

O ile silnik skrzynia w R150 są podobnie skonfigurowane jak w Jinlunie 150 to przy 130km silnik wywija ok. 11000 obrotów czy aby to nie tak jakby malucha 126p rozbrykać do 150km na godzinę.Może ja jeszcze nie znam
możliwości naszych sprzętów ale w moim przy 11000rpm chyba benzyna by przeszła w stan lotny od drgań.
Powodzenia. Darek
Liderek
Forumowicz
 
Posty: 24
Rejestracja: 07 sie 2010, 20:36
Motocykl: Jinlun Jl 150
Tel. kom.: 668389860
Płeć: mężczyzna

Moduł Blue Casoli

Postautor: stahuza dodano: 12 lis 2010, 08:54

Ja też kupiłem moduł http://www.quad4u.pl/product.php?id_product=54 Po wymianie motorek odpalił bez problemów. Nie wiem jakie silnik osiąga obroty maksymalne bo w Julku 150 nie ma obrotomierza ale motorek "zbiera się" lepiej i jest bardziej dynamiczny.Motorek nie jedzie 130 km/h ale możliwości jego wzrosły o jakieś 20% Wtyczki modułu pasują do instalacji Julka ale trzeba pokombinować z jego mocowaniem.Jest większy gabarytowo od oryginału i ma aluminiową obudowę z radiatorem do chłodzenia.Można go umieścić pod bakiem (tam gdzie był oryginalny moduł) ale trzeba dorobić obejmę lub zamocować go plastikowymi opaskami zaciskowymi. Przed wymianą modułu wymieniłem zębatkę zdawcza na Z-16.Iglicę gaźnika ustawiłem na ostatni rowek od dołu.Chcę wymienić jeszcze dysze na większą ale nie mogę ustalić jaki wymiar ma fabryczna dysza główna w gaźniku Julka- może ktoś zna wymiar? Koszt modułu nie powala na kolana i uważam że warto trochę poeksperymentować.
Pozdrawiam wszystkich
stahuza
Forumowicz
 
Posty: 54
Rejestracja: 17 kwie 2009, 21:38

Następna

Wróć do Jinlun/Romet 150

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron