close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

wymiana przewodów wysokiego napiecia

wymiana przewodów wysokiego napiecia

Postautor: cruenzo dodano: 07 lut 2011, 18:27

chcąc wymienić przewody napięcia, muszę zwalić zbiornik paliwa. czy ktoś z szanownego grona (Grzeno?) mógłby napisać co należy krok po kroku zrobić, by niczego nie urwać/zepsuć? na co zwrócić baczną uwagę przy takiej operacji?
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

wymiana przewodów wysokiego napiecia

Postautor: Grzeno dodano: 07 lut 2011, 22:19

Jest możliwość wykręcić kable z cewek bez zdejmowania baku ale trza się po gimnastykować

1 wykręcić linkę licznika ze ślimaka przy kole
2 odkręcić tylną i przednią kanapę
3 odkręcić pompę paliwa od baku z prawej strony
4 ściągnąć przewód paliwowy z kranika ( kranik nawet otwarty nie poleje się benzyna) z przewodu na pewno coś poleci
5 odkręcić bak unieść i pociągnąć do siebie żeby wyskoczył z trzymaków gumowych, nie ściągamy baku tylko delikatnie przesuwamy pod bakiem są przewody od kontrolek na zegarze dwie kostki powinny być widoczne odpiąć i można już ściągać bak pamiętając jeszcze o lince licznika

teraz cewki na pewno widoczne jedna z prawej strony druga z lewej fajki ściągasz ze świec i jedziesz z tematem na pewno da się wykręcić

dziękuję za uwagę :buttrock:
Charlej Chininson/V-Stromx2/VN-900/NC750X
Awatar użytkownika
Grzeno
Klubowicz
 
Posty: 1463
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:32
Lokalizacja: Gdańsk (na blachach) GD ....
Motocykl: CHARLEJ CHININSON/Vstrom/VN900
Tel. kom.: 792550845
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

wymiana przewodów wysokiego napiecia

Postautor: cruenzo dodano: 07 lut 2011, 22:33

dzięki wielkie. No ja próbowałem odkręcać te kable ale mam łapska za duże i się tam nie mieszczą :-)
Jeszcze jedno...na ilu śrubach trzyma się bak? na czterech?
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

wymiana przewodów wysokiego napiecia

Postautor: Grzeno dodano: 07 lut 2011, 22:57

Bak trzyma się na dwóch śrubach tradycyjnie jedna z prawej strony jedna z lewej strony
Charlej Chininson/V-Stromx2/VN-900/NC750X
Awatar użytkownika
Grzeno
Klubowicz
 
Posty: 1463
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:32
Lokalizacja: Gdańsk (na blachach) GD ....
Motocykl: CHARLEJ CHININSON/Vstrom/VN900
Tel. kom.: 792550845
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

wymiana przewodów wysokiego napiecia

Postautor: cruenzo dodano: 07 lut 2011, 23:00

to pewnie te, co są przy siedzeniu?
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47


Wróć do Cruiser 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron