Mody do ROADSTAR-a

Mody do ROADSTAR-a

Postautor: Michoł dodano: 28 sty 2011, 23:09

Nareszcie ktoś miał przy sobie jakiś telefon z możliwością nagrania filmu.
Jak mogę to się chwale co narobiłem :)
Fakt, głośno jest, ale da się to przeżyć. Już nie da się tego bardziej stłamsić. Może jeszcze pomyśle jak wytłumić wydech. Ktoś mi opowiadał pierdoły że jakąś watą szklaną czy czymś tam można trochę napchać na sam koniec wydechu tak że jak spaliny uderzają o końcową ściankę to ta ściankę wyłożyć tą watą. Pomyślę, przetestuje, zdam relacje.
Na razie tak to worcy.
http://www.fotosik.pl/video/96d0882c0f0c690b.html
(W razie pytań, gdzie to jest nagrane to odpowiadam że wepchałem moto do domku na działce i tam go tunindże bo chociaż jest ten piecyk żeby nagrzać i normalnie robić. Ale i tak brat się na mnie wkurza że smrodzę spalinami :D )
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Mody do ROADSTAR-a

Postautor: thomas dodano: 29 sty 2011, 14:01

Niezłe.
thomas
Forumowicz
 
Posty: 241
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Żary
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Mody do ROADSTAR-a

Postautor: Biały dodano: 31 sty 2011, 19:24

:oklasky: Nieżle
Awatar użytkownika
Biały
Forumowicz
 
Posty: 101
Rejestracja: 19 mar 2010, 13:00
Lokalizacja: Ujście
Motocykl: Honda NC 700X
Płeć: mężczyzna
Komunikator: Skype:krzychu7517
Wiek: 52

Mody do ROADSTAR-a

Postautor: misiek81 dodano: 09 lut 2011, 18:30

Michoł
Mam prośbę o pomoc :)
Kupiłem podobny obrotomierz i wszystko już wiem poza jednym
Który przewód będzie impulsowy?
Gdzie podpiąłeś przewód od modułu zapłonowego?
Mam podpiąć do ECU - modułu - i nie wiem pod który styk?
Pod ten idący do którejś z cewek? Czy ten z czujnika położenia wału?
Może napisz jak on jest oznaczony na tym schemacie który zamieściłeś :)
Do obrotka nie mam schematu tylko sam opis i się zgubiłem.. a złe podłączenie może obrotomierz sfajczyć :))
misiek81
Forumowicz
 
Posty: 24
Rejestracja: 31 gru 2010, 19:06
Lokalizacja: Beskid Niski
Motocykl: Zipp Roadstar 250V 2010
Płeć: mężczyzna
Wiek: 44

Mody do ROADSTAR-a

Postautor: Michoł dodano: 10 lut 2011, 10:09

Spójrz na schemat w dolny prawy róg. Czujnik położenia wału znajduję się między "neutral switch" a "Magneto". Nie pamiętam który jest wyjściowy sygnał więc sam sprawdź. Nic nie powinno się stać jeśli znajdziesz sygnał metodą próby na obrotomierzu.

Ja zrobiłem to najprościej jak się da. Zdjąłem siedzenie, pod nim jest puszka CDI, znalazłem przewody w tej dużej wtyczce 6pinowej po kolorach, odpaliłem moto, i wtykłem raz w jeden pin, raz w drugi i znalazłem sygnał. Jestem przeciwnikiem wlutowywania, przerabiania instalacji w takich ważnych miejscach jak zapłon więc, wyjmij pin z wtyczki bardzo cienkim śrubokrętem (tam taka blaszkę się podwadza), owiń tylko raz odizolowany przewód od obrotka na pinie w miejscu wsuwki i poskładaj to spowrotem. Ja tak mam to zrobione i nic się z tym nie dzieje złego. Jak masz moto na gwarancji to tym lepiej jak tak zrobisz.

Taki czujnik jest bardzo podobny w budowie i w zasadzie działania jak czujnik samochodowy od ABS-u. Na kole od alternatora są prawdopodobnie ponacinane rowki, czujnik ma budowę nawiniętej cewki na rdzeń magnetyczny. Czujnik ma stały opór i podczas zbliżania się do równych powierzchni naciętego koła jego opór maleje wraz ze zwiększaniem się prędkości obrotowej koła.
Taka ciekawostka jak by ktoś chciał wiedzieć. Ale jak to dokładnie działa to już nie powiem bo sami będziecie wszystko naprawiać :)

Nie próbowałem podpinać się pod minus od cewki bo się bałem że cusik sfajcze. Ale jeśli twój obrotomierz jest siakiś inny i pisze w instrukcji że można pod minusa z cewki się podpinać, to spróbuj.

A jaki masz ten obrotek? Też z firmy auto-gauge?
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Mody do ROADSTAR-a

Postautor: misiek81 dodano: 10 lut 2011, 11:04

Dzięki :)
Będę szukał
A nie pamiętasz pod jakiego koloru przewód wpiąłeś? :)
Obrotek mam też z firmy auto-gauge... takie coś:
http://allegro.pl/wskaznik-obrotomierz- ... 66931.html
Właśnie żeby był schemat podłączenia to by było prościej
Tak jak np. tu na 6 zdjęciu
http://allegro.pl/obrotomierz-z-biala-t ... 28581.html
Pytałem sprzedawcę czy wszystkie obrotomierze podłącza się tak samo jeśli chodzi o przewód impulsowy - i twierdził, że wszystkie do silników benzynowych tak samo
To wyglądało by, że ma się podłączyć pod przewód do cewki (na schemacie B/Y lub B/Bl)
Jak się zrobi ciut cieplej będę kombinował :))
misiek81
Forumowicz
 
Posty: 24
Rejestracja: 31 gru 2010, 19:06
Lokalizacja: Beskid Niski
Motocykl: Zipp Roadstar 250V 2010
Płeć: mężczyzna
Wiek: 44

Mody do ROADSTAR-a

Postautor: thomas dodano: 19 lut 2011, 02:02

thomas
Forumowicz
 
Posty: 241
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Żary
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Mody do ROADSTAR-a

Postautor: Michoł dodano: 19 lut 2011, 16:42

Thomas chopie nie wiem o co chodzi? Ja będę robił taki stelaż ale wpierw muszę mieć kufer, bo dobrze by było zrobić pod wymiar, tak aby ładnie to spsiło.
Niedługo pożyczę mig-mag od kupla i może coś cyknę. Przydałoby się też cyknąć tą centralną stopkę.
Moim zdaniem, najlepszy patent na zrobienie takiego bagażnika to znalezienie stelaża od innego moto, który pasuje nam pod wymiar i przerobienie mocowań pod potrzebę własnego moto. Ważne żeby był z jakiejś stali co by można chytnąć spawa :)
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Mody do ROADSTAR-a

Postautor: thomas dodano: 25 lut 2011, 14:11

Raczej powinienem napisać że sie podoba bardzo mi/to chyba jedyny taki na allegro z podanymi wymiarami,i rozstawami pod sruby/podstawkę centralną mam wyspawaną ale nie wiem jak rozwiązać sprawę blokowania go przy podnoszeniu ,w wsk podnóżek zapierał sie o poprzeczkę ramy, u nas sa na dole ramy,, uszy ,, do przykręcenia podnóżka .ale nie ma oco go zablokować można by przyspawac cos do podnóżka tak żeby opierało sie okarter silnika ale obniży to prześwit pod moto.Można do ramy przykręcic lub przyspawać kawałek rury fi 12 /patrząc od prawej strony nastyku ucha i ramy/.Na tej rurce byłaby os podstawy a opierałaby się o srubę przełożoną przez uszy. Kto ma inne pomysły.
thomas
Forumowicz
 
Posty: 241
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Żary
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Mody do ROADSTAR-a

Postautor: Michoł dodano: 10 maja 2011, 20:23

Nic tu ostatnio nie działam bo mi się nie chce (mam lenia). Sezon się zaczął więc tylko jeżdżę.

Z racji tego że założyłem ten filtr stożkowy i przerobiłem wydech to chciałem podłubać w gaźniku. Chcę założyć większą dyszę w komplecie z iglicą i wyregulować. Ale tak mi się nie chce wyjmować gaźnika... Poza tym muszę jeszcze zasięgnąć info o tym co by można jeszcze poprawić żeby było lepiej.
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

PoprzedniaNastępna

Wróć do Zipp Roadstar

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron