Kilka pytań

Kilka pytań

Postautor: Liderek dodano: 10 wrz 2010, 20:15

Jestem nowym właścicielem Jinluna Jl150 nie posiadam instrukcji obsługi moto ma 1240km przebiegu. Problem jest z rozgrzaniem silnika nie z odpaleniem odpala na dotyk i niezależnie od ilości ssania mimo trzymania odrobiny gazu obroty falują czasem kichnie i gaśnie odpalam i znowu to samo.Świeca bankowo OK paliwo też regulacja składu mieszanki bez wpływu rozgrzany tyka super może trochę zawory grają.Mam zamiar ustawić zawory i zaglądnąć do gażnika czy istnieje możliwość uszkodzenia jakichś uszczelek podczas tych zabiegów.Pozdro dla Wszystkich

Darek
Liderek
Forumowicz
 
Posty: 24
Rejestracja: 07 sie 2010, 20:36
Motocykl: Jinlun Jl 150
Tel. kom.: 668389860
Płeć: mężczyzna

Kilka pytań

Postautor: eNgine dodano: 12 wrz 2010, 11:44

Uważaj tylko na połączenia z kroćcami ssącymi i obudową filtra powietrza, poza tym nie ma szans nic uszkodzić (o odkręceniu linek chyba nie muszę przypominać). Objaw kasłania i falowania obrotów może mieć przyczynę w luzach zaworowych, ale również w syfie w gaźniku - dlatego warto przedmuchać mu wszystkie dysze.
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 925
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39

Kilka pytań

Postautor: Liderek dodano: 12 wrz 2010, 12:48

eNgine jesteś GOŚĆ
Liderek
Forumowicz
 
Posty: 24
Rejestracja: 07 sie 2010, 20:36
Motocykl: Jinlun Jl 150
Tel. kom.: 668389860
Płeć: mężczyzna

Kilka pytań

Postautor: Liderek dodano: 19 mar 2011, 18:22

Proszę aby Ktoś mnie oświecił co to są za ustrojstwa na lewej stronie cylindra JL150, pionowo wkręcona śruba poniżej tej śruby jakby wziernik chromowany z rowkiem do odkręcania (być może odkręcania mi się nie udało) dodam że u innych modelków chinolków też to występuje.Z góry dziękuję za oświatę. Darek
Liderek
Forumowicz
 
Posty: 24
Rejestracja: 07 sie 2010, 20:36
Motocykl: Jinlun Jl 150
Tel. kom.: 668389860
Płeć: mężczyzna

Kilka pytań

Postautor: REMIKP dodano: 19 mar 2011, 20:18

To brok kanału olejowego do smarowania klawiatury(popychaczy zaworów)
REMIKP
 

Kilka pytań

Postautor: Liderek dodano: 20 mar 2011, 19:17

Tylko mnie się wydaje że jak regulowałem zawory to kanał olejowy był z prawej strony cylindra między wlotem mieszanki a świecą i przechodził w pokrywę zaworów z której otworkami zalewa i smaruje klawiaturę może się mylę.
Liderek
Forumowicz
 
Posty: 24
Rejestracja: 07 sie 2010, 20:36
Motocykl: Jinlun Jl 150
Tel. kom.: 668389860
Płeć: mężczyzna

Kilka pytań

Postautor: REMIKP dodano: 26 mar 2011, 00:44

Najlepiej odkręc i pochwal sie co bedzie (może królik wyskoczy, taka chinska niespodzianka)
REMIKP
 

Kilka pytań

Postautor: Liderek dodano: 27 mar 2011, 11:36

WYSKOCZYŁ! WYSKOCZYŁ! z takimi wieeeelkimi jajami ale pitoka to ani nic nie było. Pozdrówko
Liderek
Forumowicz
 
Posty: 24
Rejestracja: 07 sie 2010, 20:36
Motocykl: Jinlun Jl 150
Tel. kom.: 668389860
Płeć: mężczyzna


Wróć do Jinlun/Romet 150

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość