Jakbyś mieszkał trochę bliżej mógłbym podjechać i obejrzeć


bluetoth pisze:Głowice są OK, bo były sprawdzane, tak samo jak zawory, gniazda zaworów, ciśnienie sprężania, itp. To dławienie, a raczej odmowa pracy silnika polega na tym że: kręcisz rozrusznikiem, odpala na 2 sekundy i gaśnie jakby paliwa zabrakło, i tak przez kilka kilkanaście minut dopóki się lekko nie rozgrzeje, to wtedy już chodzi na wolnych obrotach, ale broń boże dodać mu chociaż odrobinkę gazu, to natychmiast gaśnie, a przy okazji lubi lekko strzelić w wydech. Dopiero po maksymalnym nagrzaniu się silnika (aż załączy się wentylator) efekt dławienia znika.
Jeśli to moduł to będzie pewnie kiszka, bo skąd wziąć moduł do Chińskiej V-ki ? Jest jeszcze kwestia czy moduł prócz sterowania z czujnika na wale jest też sterowany z innych czujników? np. temperatury? Czy kąt wyprzedzenia zapłonu jest w tym motocyklu stały, czy zależny od nagrzania silnika, czy jeszcze innych czynników? Najgorsze jest to że choćbyś pytał brata Google po 100 razy dziennie z udziałem wyrafinowanych zapytań, to i tak nic dla ciebie nie znajdzie o tym motocyklu.
P.S. "skopi" skoro udało ci się skontaktować z fabryką, to może uda ci się wyprosić od nich jakąś serwisówkę?
bluetoth pisze:Ja także szukam informacji, części i tak dalej. Ogólnie to odradzam i wcale nie dlatego że to zły motocykl, ale dlatego że importer i dealerzy mają klienta...... domyślasz się gdzie? Tylną lampę i dźwignię sprzęgła musiałem szukać i kupować w Chinach, gdyż importer oświadczył że nie ma i raczej nie będzie miał. Od ubiegłego roku zaś nie chce palić na zimnym silniku (dławi się dopóki nie osiągnie optymalnej temperatury, a na gorącym jest wszystko OK) i nikt nie potrafi powiedzieć co go boli (o przepraszam mechanik stwierdził że jest zły kąt wyprzedzenia zapłonu na zimnym silniku), ale nie wiadomo co jest uszkodzone bo nie ma żadnej dokumentacji.
Reasumując..... odradzam cokolwiek co jest sygnowane marką MAGNUS !!!!!

Adam Żagań pisze:z tego co czytalem o modulach to sterują kątem ustawienia wtrysków wiec to moze byc i nawet to
Z tym częściowo się nie zgodzę. Tak jest głównie w silnikach z zapłonem samoczynnym. Ale w silnikach benzynowych tak jak w naszych moto moduł odpowiada za zapłon.a jeżeli ma wtryskiwacz paliwa to będzie sterował dawką paliwa, podawaną podczas suwu ssania . Ale jeżeli chłop ma standardowy gaźnik to moduł nie ma nic z tym wspólnego i odpowiada tylko za zapłon.
powodzeniaUżytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości