close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Gasnacy R150

Gasnacy R150

Postautor: grzenio dodano: 21 kwie 2010, 22:07

Świeca zalecana przez producenta to:
NGK D7EA
Awatar użytkownika
grzenio
Forumowicz
 
Posty: 407
Rejestracja: 02 wrz 2009, 00:19
Lokalizacja: PL
Motocykl: Black Star
Płeć: mężczyzna

Gasnacy R150

Postautor: Franky_Furbo dodano: 28 kwie 2011, 21:51

Podłączę się pod ten temat..
U mnie sprawa jest następująca
Włączam silnik w/g instrukcji silnik zimny, ssanie...
Po paru minutach opuszczam suwak ssania w dół i...silnik gaśnie ;/
Próbuję regulować suwakiem ssania czyli - nie opuszczam go na sam dół, bo wtedy od razu cisza. Podnoszą więc do końca białej kreski i chodzi w miarę równo...ale to też na jakiś czas, bo nagle albo zwiększa obroty albo gaśnie ;/
Zobaczyłem również po wyłączeniu silnika, że z jakiegoś wężyka (chyba jest podłączony do gaźnika) leci paliwo(!)

Od czego zacząć i..czy można skoro moto na gwarancji? 3km przebiegu :D
Help plissss....
Franky_Furbo
Forumowicz
 
Posty: 39
Rejestracja: 25 kwie 2011, 13:17
Lokalizacja: Jasie? k. ?ar
Motocykl: Juliś 150
Płeć: mężczyzna

Gasnacy R150

Postautor: Deamiens dodano: 28 kwie 2011, 22:05

Ja miałem to szczęście że nie musiałem przejmować się gwarancją, ale w tym przypadku... Osobiście nic bym nie grzebał, bo serwis mógłby to uznać za podstawy do utraty gwarancji. A swoją drogą... Po nagrzaniu silnika na pewno wyłączasz ssanie? Bo może włączasz - zimny silnik na upartego odpali bez ssania - a przy "niewielkim" stażu pomyłki nie da się wykluczyć :D.
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Gasnacy R150

Postautor: skopi dodano: 28 kwie 2011, 22:35

grzej do sprzedawcy i żadaj wymiany na sprawny-
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

Gasnacy R150

Postautor: Franky_Furbo dodano: 28 kwie 2011, 22:43

Heh...owszem...miałem podczas tych paru godzin obcowania z Julianem parę wpadek ale ssanie to raczej mam opanowane :D
Owszem...jest opcja, że sprzedawca źle mnie poinstruował ale chyba aż taki by nie był zimny drań _boisie W/g niego suwak w górę to ssanie włączone - wyłączone w dół. Zimny silnik nie odpali jak nie dam suwaka w górę.
W instrukcji nic nie mam....bo jest instrukcją do Wektora FD150-2 _bezradny .

A..w jednym z wątków znalazłem poradę, by nowy silnik 'wygrać porządnie'
Spróbuję zostawić właczony motor na ok 30 min...zobaczymy.

Do sprzedawcy mam ok 200km........ :/
Franky_Furbo
Forumowicz
 
Posty: 39
Rejestracja: 25 kwie 2011, 13:17
Lokalizacja: Jasie? k. ?ar
Motocykl: Juliś 150
Płeć: mężczyzna

Gasnacy R150

Postautor: skopi dodano: 28 kwie 2011, 22:49

lepiej na luzie go nie zostawiaj właczonego to lepiej pojeździć nim te pół godziny- szkoda silnika
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

Gasnacy R150

Postautor: dorplas dodano: 28 kwie 2011, 22:50

a kręciłeś regulacją od wolnych obrotów? podkręć mu więcej i zobacz jaka będzie reakcja :) 30 min na wolnych? :wielkieoczy: chłodzony powietrzem to max 15min
----------------------------------------------------------------------------------
Myśl Za Dużo! a stworzysz problem, którego wcześniej nie było!
Awatar użytkownika
dorplas
Klubowicz
 
Posty: 1538
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:35
Lokalizacja: Chojnice GCH .....
Motocykl: NIGHTHAWK 750S
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 827772
Wiek: 46

Gasnacy R150

Postautor: Luca dodano: 29 kwie 2011, 10:14

Franky_Furbo pisze:A..w jednym z wątków znalazłem poradę, by nowy silnik 'wygrać porządnie'
Spróbuję zostawić właczony motor na ok 30 min...zobaczymy.

Silnik się wygrzewa podczas jazdy, a nie na postoju. Na postoju to można go przegrzać.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Gasnacy R150

Postautor: Franky_Furbo dodano: 29 kwie 2011, 17:52

Dziś jest jakby lepiej... nie gaśnie, utrzymuje obroty na stałym poziomie. Nie mogę jedynie opuszczać suwaka ssania na sam dół, bo gaśnie ale jak mam lekko do góry..jakieś 8-10mm od minimum, to chodzi.
Jak mi ktoś podpowie ile obr/min ma być na biegu jałowym, to będę wdzięczny :D

Z tym wygrzewaniem to też mi się wydało podejrzane, dlatego napisałem
Stresy mam jak z dzieckiem na ręku hehe... ;)
Franky_Furbo
Forumowicz
 
Posty: 39
Rejestracja: 25 kwie 2011, 13:17
Lokalizacja: Jasie? k. ?ar
Motocykl: Juliś 150
Płeć: mężczyzna

Gasnacy R150

Postautor: Dobry dodano: 29 kwie 2011, 22:16

Franky_Furbo pisze:Jak mi ktoś podpowie ile obr/min ma być na biegu jałowym, to będę wdzięczny :D

Tak jak przy samochodzie kolego w granicach 800-900 tylko pamiętaj na włączonych światłach żebyś nie miał sytuacji że podczas dłuższej jazdy po mieście wiadomo światła korki rozładuje Ci się aku
Z tego co opisujesz najbardziej prawdopodobną przyczyną są właśnie za małe obroty na biegu jałowym podkręć z pół obrotu i będzie git
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobry
Sympatyk
 
Posty: 1709
Rejestracja: 10 maja 2009, 13:25
Lokalizacja: Ustka/Tomaszów-Mazowiecki
Motocykl: RoV250/XJ900/CBR1000F/Varadero
Tel. kom.: 505381119
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

PoprzedniaNastępna

Wróć do Jinlun/Romet 150

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron