lukima pisze:A więc.
Posprawdzałem kable, sprawdziłem czujnik od nózki (przy rozstawionej nie ma iskry), świece dają iskre...i dupa.
Kręci jak głupi ale nie dycha. Co jeszcze może być? Napisałem do serwisu w sprawie ustawienia zaplonu, to mi odpisali że tam się zapłonu nie ustawia i on nie ma prawa sie przestawić - sam już nie wiem.
Ile razy muszę tłumaczyć? Miałeś odkręcone koło magnesowe i go po prostu dokręciłeś bez ustawiania względem wału to jak chcesz by iskra była w odpowiednim miejscu?
Na kole magnesowym jest wypustka, lub coś innego co współpracuje z czujnikiem wysyłającym sygnał do układu zapłonowego o zainicjowanie iskry.
Skoro masz żle skręcone koło magnesowe to czujnik wysyła sygnał nie w tym momencie co potrzeba, to jak chcesz by silnik zadziałał?
Iskra powinna być w okolicy Górnego Martwego Punktu tłoka a nie byle gdzie.
Już pisałem, że musisz zdjąć koło magnesowe i sprawdzić w jakim stanie jest stożek na wale i ustawić w odpowiednim położeniu by można było cokolwiek dalej działać.
Spiepszysz ten silnik do reszty jak będziesz grzebał wszędzie, a nie tam gdzie potrzeba.
lukima pisze:.... to mi odpisali że tam się zapłonu nie ustawia i on nie ma prawa sie przestawić - sam już nie wiem.
Zapłonu się nie ustawia ale jak magneto straciło kontakt z wałem to niby jak się zapłon nie przestawi? Ten serwis nawet do kosiarek się nie nadaje.
