Więc szukałem tu i tam i nie znalazłem a z powodu że dużo czytam a mało pisze postanowiłem was panowie poprosić o wypowiedzi na temat zaistniałej sytuacji przy regulacji mojego gaźnika od rometa 250V (gaźnik wcześniej czyszczony)
Sytuacja:moto odpalone utrzymujące równomierne obroty przy wkręconej do końca śrubce regulującej zawirowanie powietrza w gaźniku (śruba mieszanki)
TZN.gdy tylko zacznę wykręcać ową śrubkę moto gubi obroty do momentu aż zgaśnie chyba że podkręcę obroty drugą większą śrubą od regulacji przepustnicy
i tak bez końca.Ciekaw jestem waszych opinij.
Wiem że tematy blokad są gdzie indziej ale tak dla wiadomości---R250V jest zablokowany elektronicznie na module-przy ustawieniu
iglicy na 4 rowku na każdym biegu jest odcinka objaw szarpanie max km/h120 i zostaje jeszcze dobra ćwiartka gazu której niemożna odkręcić
bo go szarpie i zwalnia.
Nie znalazłem jeszcze modułu zastępczego odblokowanego jak znajdę to dam znać ale w osobnym temacie.