Ja oraz sporo ludzi tutaj ma wersję LF 250. To żywa kopia YAMAHy XV 250. Tyle, że jeden ma od Keewaya inny z Zippa... ale to jeden i ten sam motocykl produkowany przez Lifana dla różnych dystrybutorów według ich wytycznych stąd drobne różnice w wyposażeniu typu, koła ze szprychami lub odlewane, inne lusterka itp.
http://www.lifan.com/en/product_list.as ... 422&id=937Natomiast ty masz wersję rozwojową LF 250-B
http://www.lifan.com/en/product_list.as ... entid=8423Jest to wersja zmodernizowana już przez chińczyków i jesteśmy cholernie ciekawi jakie są tam zmiany w stosunku do pierwotnego oraz czy modernizacja wyszła na dobre temu motocyklowi czy została skopana.
Jesteś chyba pierwszą osobą z tym motorkiem u nas w klubie więc z uwagą bedziemy obserwować twoje dalsze perypetie z tym sprzętem. Może z tym "układem" powinieneś się udać do jakiegoś mechanika bo to może być po prostu kwestia odpowiedniej regulacji.
Z ciężkim wchodzeniem biegów... no akurat tego nie mogę potwierdzić bo biegi wchodzą w moim normalnie. Kłopoty z ich redukcją są gdy motocykl stoi. Wtedy ciężko faktycznie wskakują i trzeba przetaczać motocykl w tą i spowrotem, odpuszczać sprzęgło i takie tam czary-mary. Istotna też jest regulacja sprzęgła - jego skok, w którym mommencie łapie bieg przy odpuszczaniu. Dlatego moim zdaniem w pierwszej kolejności zanim zaczniesz go docierać, powinieneś udać się do mechanika celem regulacji po prostu wszystkiego.
Może wpisz do tytułu tego wątku nazwę LF250-B, żeby było wiadomo i uaktualniaj co jakiś czas o nowe info n/t problemów, rozwiązań, wad i zalet. Tutaj w tym temacie skoro zacząłeś.