Keeway Cruiser vs Zipp Roadstar

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

Keeway Cruiser vs Zipp Roadstar

Postautor: Czarna Owca dodano: 17 kwie 2012, 15:16

Peliks pisze:Mam dla Ciebie (C O) najlepsze rozwiązanie w sprawie doboru motocykla: przyjedź do Przywidza na otwarcie....A z Łomży do Przywidza masz jedynie 330 kilometrów i przy okazji możesz poznać wspaniałą brać Kaceemowską.


No tak byłoby najlepiej :) ale głupio tak przyjechać bez motocykla, a poza tym mam inne plany na majówkę. Myślę, że poznam Was już na moto. Plan jest taki, że w sobotę będę w Białymstoku i jeśli będzie w salonie Zipp to się do niego przymierzę i będę miał już jakieś rozeznanie w sytuacji. Dręczy mnie jedna myśl, bo kiedyś przysiadłem na virago 250 i wydawała mi się strasznie mała, ale może to dlatego, że chciał ją kupić mój znajomy, a ja mu odradzałem, bo chciałem mu sprzedać swojego sprzęta (virago 920) :)
Czarna Owca
Forumowicz
 
Posty: 13
Rejestracja: 11 maja 2009, 15:42
Lokalizacja: ?om?a
Motocykl: Zipp Roadstar LF 250-B
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Keeway Cruiser vs Zipp Roadstar

Postautor: Czarna Owca dodano: 24 kwie 2012, 08:16

W weekend byłem w Białymstoku i przymierzyłem się do Zippa i jestem pozytywnie zaskoczony. Musiałbym troszkę pokombinować z kierownicą, bo za bardzo jest skierowana do mnie, ale i tak chciałem zmieniać ją na wyższą bobberową, więc nie ma problemu. Tak się śmiesznie złożyło, że spotkałem w salonie gościa, który kupił w tamtym roku takiego Zippa i jest ode mnie wyższy o 2cm, więc mogłem podpytać kogoś bardzo podobnego gabarytowo jak mu się jeździ i czy jest zadowolony. Poza tym sprzedawca zachwalał mi Zippa ze względu na dość dobrą obsługę w części ze strony producenta, a na Keewaya trochę jechał, że jest na wtrysku i że nawet u importera nie mają komputerów, pod które można podłączyć ten motocykl i jakieś usterki trzeba identyfikować na czuja. Biorę oczywiście poprawkę na to, że w salonie miał do sprzedania Zippa, bo jakby miał Keewaya to pewnie gadka byłaby inna :) Na ale powiedział mi, że Keeway jest trochę większy, więc warto byłoby mi się też przymierzyć. Jedyne co mnie w Zippie niepozytywnie zaskoczyło to to, że błotniki są plastikowe. Wszystkie moje poprzednie motocykle miały błotniki z blachy i jakoś tak nie mogę się przełamać. I tu mam pytanie do wszystkich, którzy widzieli i dotykali, albo stukali w Keewaya - czy w tym motocyklu błotniki też są plastikowe, czy jednak metalowe? No i czy powinienem się bać problemów z obsługą wtrysku paliwa?
Czarna Owca
Forumowicz
 
Posty: 13
Rejestracja: 11 maja 2009, 15:42
Lokalizacja: ?om?a
Motocykl: Zipp Roadstar LF 250-B
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Keeway Cruiser vs Zipp Roadstar

Postautor: eNgine dodano: 24 kwie 2012, 08:26

Obecnie to jest standard i we wszystkich motocyklach montują plastikowe błotniki - ma to wielką zaletę w utrzymaniu błotnika bez korozji, jednocześnie są na tyle wytrzymałe że nie pękają - przynajmniej tutaj na forum nie słyszałem żeby komuś pękł.
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 926
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Keeway Cruiser vs Zipp Roadstar

Postautor: Michoł dodano: 24 kwie 2012, 08:49

Może być problem z tym wtryskiem. Nie będę tu mówił że obadałem temat, bo to nie prawda, domyślam się jak to zapewne jest z tym serwisem.
Nie widziałem jeszcze tego moto na żywca i nie patrzyłem jak to jest zrobione, ale mogę się domyślać, że jest sonda lambda na wydechu, czujnik wychylenia przepustnicy, czujnik tlenu który zastępuje automatyczne ssanie. Na pewno żaden serwis nie ma kompa do diagnostyki (no może z 4 w całym kraju, te największe) i znowu gamonie robią coś na pale. Jak coś nie będzie chodzić, to po prostu będą podstawiać po kolei każdy z czujników i patrzeć co się dzieje. Mam tylko nadzieje że jeśli takie nie trafione podmienienie jakiegoś czujnika, nie kończy się tym ze właściciel będzie za niego płacił.

Czyli na pewno będzie to robota w której trzeba odkryć te super tajne triki, jak to mi powiedział właściciel serwisu rometa. Nie ważne jest czym naprawiasz, nie ważne czy masz na ten temat wiedzę, ważne że znacz te tryki , myki :)
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Keeway Cruiser vs Zipp Roadstar

Postautor: Arcon dodano: 24 kwie 2012, 09:29

Czarna Owca pisze:Jedyne co mnie w Zippie niepozytywnie zaskoczyło to to, że błotniki są plastikowe.


Przedni tak, ale tylny raczej powinien być z blachy.
Arcon
Forumowicz
 
Posty: 1542
Rejestracja: 25 lis 2010, 17:36

Keeway Cruiser vs Zipp Roadstar

Postautor: Luca dodano: 24 kwie 2012, 09:31

eNgine pisze:Obecnie to jest standard i we wszystkich motocyklach montują plastikowe błotniki - ma to wielką zaletę w utrzymaniu błotnika bez korozji, jednocześnie są na tyle wytrzymałe że nie pękają - przynajmniej tutaj na forum nie słyszałem żeby komuś pękł.

Mi przedni pękł, ale nie sam. Życzliwe dusze pod moją nieobecność przestawiały mi motocykl, trzymając za błotnik. Błotnik niestety nie utrzymał ciężaru motocykla i pękł.

--- EDYTOWANY Wto Kwi 24, 2012 8:32 am ---

Arcon pisze:Przedni tak, ale tylny raczej powinien być z blachy.

A to dlaczego ?
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5105
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Keeway Cruiser vs Zipp Roadstar

Postautor: Arcon dodano: 24 kwie 2012, 09:36

Luca pisze:
Arcon pisze:Przedni tak, ale tylny raczej powinien być z blachy.

A to dlaczego ?


Bo wisi na nim lampa, kierunki, tablica i do niego przykręcasz stelaże pod sakwy. Jakoś nie wydaje mi się, żeby plastik zbyt długo to wytrzymał. A przedni musi znieść tylko błoto spod kół.
Arcon
Forumowicz
 
Posty: 1542
Rejestracja: 25 lis 2010, 17:36

Keeway Cruiser vs Zipp Roadstar

Postautor: Luca dodano: 24 kwie 2012, 09:42

Arcon pisze:Bo wisi na nim lampa, kierunki, tablica i do niego przykręcasz stelaże pod sakwy. Jakoś nie wydaje mi się, żeby plastik zbyt długo to wytrzymał. A przedni musi znieść tylko błoto spod kół.

Ale to wisi na konstrukcji stalowej pod błotnikiem, a nie na samym błotniku. Nawet pasażer siedzi na tylnym błotniku i sam plastik by w życiu nie wytrzymał.
Poza tym stalowe błotniki to niepotrzebna dodatkowa masa w motocyklu i niestety, albo stety plastik coraz bardziej wypiera stal w nowoczesnych pojazdach.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5105
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Keeway Cruiser vs Zipp Roadstar

Postautor: Arcon dodano: 24 kwie 2012, 10:11

A Twój Jelonek ma plastikowy błotnik z tyłu? Zarówno poprzedni Roadstar Oleńki, jak i aktualny Darker mają metalowe.

Poza tym, jaki to zysk na masie, jeżeli i tak trzeba dać pod plastikowym błotnikiem stalowy stelaż? Coś nie wydaje mi się.
Arcon
Forumowicz
 
Posty: 1542
Rejestracja: 25 lis 2010, 17:36

Keeway Cruiser vs Zipp Roadstar

Postautor: Luca dodano: 24 kwie 2012, 10:22

Arcon pisze:A Twój Jelonek ma plastikowy błotnik z tyłu?

No :D

Arcon pisze:Poza tym, jaki to zysk na masie, jeżeli i tak trzeba dać pod plastikowym błotnikiem stalowy stelaż? Coś nie wydaje mi się.

A jesteś pewien, że w miejscu siedziska pasażera, nad lub pod stalowym błotnikiem stelaża nie ma? Może będzie krótszy, ale powinien być.
Poza tym, to stalowy, czy plastikowy, ważne by spełniał swoje zadanie :)
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5105
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron