Chińskie 650 cm3 co raz bliżej PL?

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

Chińskie 650 cm3 co raz bliżej PL?

Postautor: Peliks dodano: 02 mar 2012, 14:51

Deamiens pisze:Przyglądam się tej wersji TR i zalatuje mi czymś znajomym... No tak, "pogrubiony" 901 Sport :D Nie wiem gdzie wy znaleźliście cenę, ja nie potrafię, ale faktycznie szału nie ma. Choć właśnie mniej więcej tyle oczekiwałem w odniesieniu do mniejszych ich motocykli. A co do "robienia kariery"... Jeśli puszczą go po kilku większych redakcjach, a następnie jako kolejny Junak trafi na test długodystansowy ŚM i zbierze dobre oceny, to kto wie.


Oj Damian ! Tu masz na ostatniej pozycji http://www.junak.com.pl/motocykle/dane- ... zne/tr650/
Pozdrawiam. Peliks.
Awatar użytkownika
Peliks
Klubowicz
 
Posty: 1340
Rejestracja: 17 wrz 2009, 00:03
Lokalizacja: GWE
Motocykl: Burgman AN400 K9
Tel. kom.: 662066637
Płeć: mężczyzna

Chińskie 650 cm3 co raz bliżej PL?

Postautor: selmen dodano: 03 mar 2012, 23:34

Po obejrzeniu na żywo- cena za wysoka. Wykonanie za tę cenę nieadekwatne-chodzi mi o tandetne cienkie i łamliwe plastiki i lakier. Mimo większej pojemności motocykle gabarytowo jak to chińskie- ciut za małe. Myślę że 16-17 tys byłoby w sam raz. Nad turystykiem wtedy mocno bym się zastanowił bo pozycja na siodle jak dla mnie bardzo ok. Ciekawe jak to chodzi...
aha i za tę cenę to tylny kufer możnaby dorzucić co? bo podchodzący lakierowo i stylistycznie do założonych już bocznych będzie nie do kupienia... o kardanie lub pasku napędowym w tej cenie już nie wspomnę. Skoro jest zrobiony najmniejszym kosztem to i cena powinna być super promocyjna. Założę się że czesi nakleją swój znaczek taniej...
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1465
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Chińskie 650 cm3 co raz bliżej PL?

Postautor: mlynaszz dodano: 05 mar 2012, 20:57

Mam podobne wrażenie jak Selmen. Te 18 koła, o których tu wcześniej wspominano jakoś tak łagodniej brzmi niż 19999 _bezradny Sama linia motocykla mi się nawet podoba. Ale mam wrażenie, jakby przyjechał on dopiero co z Chin. Na zegarach i gdzieś jeszcze logo CFMoto. Zupełnie jak 2 lata temu z M-16, też miał przecież nazwy hiszpańskiego dystrybutora czy innego dilera na bokach. Plastikowe klapki schowków nie domykały się, tłumik też mógłby ciut ładniej wyglądać. Reszta nawet nawet mało wiele wyglądała. Przełączniki przy manetkach lepsze od widzianych w chińczykach dotychczas. Nie sprawdziłem, czy szyba jest regulowana. Zobaczymy jak to się wszystko potoczy, jakie będą wrażenia z jazd i testy w mediach. Mam nadzieję, że Almot się nie podda, poprawi niedociągnięcia i motocykl ten nie pojedzie śladem Rometa 400.
Awatar użytkownika
mlynaszz
Klubowicz
 
Posty: 3125
Rejestracja: 08 sie 2008, 07:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: CHN->JP->I->GB->JP
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Chińskie 650 cm3 co raz bliżej PL?

Postautor: Deamiens dodano: 05 mar 2012, 21:12

A mnie zastanawiały (i raziły) te "skrzydełka" po bokach... Za to pozytywnie zaskoczył mnie fakt, że uda mieszczą mi się w wycięciach baku.
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Chińskie 650 cm3 co raz bliżej PL?

Postautor: mlynaszz dodano: 05 mar 2012, 21:13

Deamiens pisze:A mnie zastanawiały (i raziły) te "skrzydełka" po bokach... Za to pozytywnie zaskoczył mnie fakt, że uda mieszczą mi się w wycięciach baku.


Miałem takie "skrzydełka" w Devilce. Gmole są pod nimi schowane.
Awatar użytkownika
mlynaszz
Klubowicz
 
Posty: 3125
Rejestracja: 08 sie 2008, 07:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: CHN->JP->I->GB->JP
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Chińskie 650 cm3 co raz bliżej PL?

Postautor: cruenzo dodano: 05 mar 2012, 22:32

Mi się ten motocykl nawet spodobał. na plus zaliczam (poza pojemnością) wygodną pozycję, osłonięte od wiatru nogi, i fajne umiejscowienie lusterek. Niby nisko, ale zapewniające dobrą widoczność w tył.
Niestety widać "chińskość" tego sprzęta...lakier jakiś taki nijaki, rzekłbym że odpustowy. Podobne wrażenie odniosłem po obejrzeniu plastików...sprawiały wrażenie bardzo kruchych.
Jednak gdyby to była "moja bajka" to poważnie bym się zastanowił nad takim moto. Mam tylko nadzieję, że ta konstrukcja zostanie jednak dobrze przyjęta na naszym rynku. A ja czekam teraz na jakiś test długodystansowy :-)
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

Chińskie 650 cm3 co raz bliżej PL?

Postautor: selmen dodano: 04 cze 2012, 20:14

W najnowszym wydaniu Moto Voyagera jest artykuł "JUNAK TR 650 - MOTOCYKL DLA MAS" jest sporo fotek i opis tej maszyny- jakby kogo to interesowało.
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1465
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Chińskie 650 cm3 co raz bliżej PL?

Postautor: krysz dodano: 04 cze 2012, 20:44

...dodam, że autorem artykułu jest Kacpero ;-)
"Nieważne jaki masz motocykl, ważne gdzie nim byłeś"
http://chomikuj.pl/krysz2/Podr*c3*b3*c5 ... uiser*27em
Awatar użytkownika
krysz
Klubowicz
 
Posty: 1568
Rejestracja: 21 cze 2011, 21:52
Lokalizacja: Łosice
Motocykl: Keeway Cruiser
Tel. kom.: 602433923
Płeć: mężczyzna

Chińskie 650 cm3 co raz bliżej PL?

Postautor: selmen dodano: 28 cze 2012, 19:45

No widać, ze Almot czyta forum KCM, cena za wersję NK spadła do niecałych 17 tys. Pewnie na wcześniejszym pułapie była zerowa sprzedaż. Nic tylko zbierać kasę Panowie i Panie... :)

a tak w ogóle to te motocykle z tego co wyczytałem produkowane są w Kambodży...
http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... od-almotu/

i kolega cruenzo widzę się udziela na obcym forum a i Luca dzielnie walczy o godność chińskich sprzętów... ;)
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1465
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Chińskie 650 cm3 co raz bliżej PL?

Postautor: selmen dodano: 18 lip 2012, 21:05

No i zawitałem jak zamierzałem do siedziby Almotu i...rozczarowałem się nieco bo nie ma tam salonu jak myślałem...nie zrażony tym faktem, dotarłem do gościa co czaił temat motocykli (bo w siedzibie Almotu to z samymi moto jest naprawdę mało wspólnego) i poprosiłem o prezentację NK650; TR 650 i M20. Gościu powiedział, że wszystkie motocykle są po dilerach i nic nie ma, że może się dowiedzieć gdzie stoją i mi podać, ale najciekawsze było to, ze powiedział, że TR-ki to nigdzie nie znajdę bo ich nie ma...jak to nie ma mówię są wystawione na Allegro przecież...no nie ma mówi, bo jedyny w Polsce egzemplarz tego motocykla nie ma nawet wybitego numeru ramy i stoi u nich w magazynie jako pokazowy i ...w sumie jak mi bardzo zależy to NK też jeden stoi to może mi pokazać...w magazynie stało faktycznie 1 NK i 1 TR oraz zakurzony M20. posadziłem dupsko na kazdym i NK nawet mi gościu odpalił co przyprawiło mię o drżenie rozkoszy bo pracuje toto pięknie... :buttrock: i jak na sprzęt pokazowy stojący w magazynie odpalił od pierwszego strzała...no to drążę temat tej TR-ki...no to gościu mówi, ze nawet jakby chciał to sprzedać to nie może bo nie ma toto numerów, stwierdził, że ten model jest prototypowy i producent nie wywiązał się z dostawy na czas...znów stanęły mi w oczach TR-ki wystawione na Allegro, które nie dalej jak wczoraj ogladałem... :
http://otomoto.pl/junak-inny-junak-tr-6 ... 67773.html
no dobra przełknąłem ślinę i pytam co by było jakbym chciał kupić w Białymstoku takie NK 650?, no to nie ma sprawy przywieziemy od innego dilera bo zostało zakupione sondażowo iles tam sztuk i póki co 8 się sprzedało reszta stoi w salonach ale jest ich nie za wiele...a jak się sprzedadzą? no to może w przyszłym roku będą...
czyli co? jak się temat nie sprzeda i więcej dostaw nie będzie to ci co kupili gdzie pójdą po części? do producenta? od razu pomyślałem o Zippie Nitro, który zdaniem "fachowców" z Zippa słabo się sprzedał i nowych zamówień nie będzie...a części?
No to pogazowałem trochę te NK, biegu nie dało się wrzucić bo dźwignia zdjęta :D a może to i lepiej że się nie dało... :mrgreen: ...
i posadziłem dupę na M20 i powiem szczerze, ze na nim się najlepiej siedziało a bylem po ponad 200 km nieprzerwanej jazdy...
ot i co o tym myśleć?
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1465
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

PoprzedniaNastępna

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości