Nie rozumiem za bardzo. Z tego co piszesz wyczytałem że założyłeś większe króćce? Tak? Czyli maja większa średnice?
Teraz drugie pytanie, trudniejsze, Gaźniki podciśnieniowe czy zwykłe mechaniczne? Możesz to sprawdzić w ten sposób że podciśnieniowy ma w środku przepustnice taką jak w samochodzie ma silnik benzynowy, a mechaniczny gaźnik nie ma takiej przepustnicy. Jest to jakby taki tłoczek który linka wciąga do góry jak się dodaje gazu.
Jak mi odpowiesz na te pytania, to ja postaram się to przeanalizować i napisać ci co się mogło stać ale tylko czysto teoretycznie. Jak wiadomo, bywa tak że to co w książkach pisze czasem ma się nijak do tego co wychodzi w praktyce, bo mogą zachodzić jeszcze jakieś dodatkowe zjawiska.
A teraz co do osiągniętej twojej prędkości. Powiem ci że masz cienkiego tego sprzęta bo mój wyciąga na 3biegu 140km/h. Mam to nawet na filmiku bo się z jednym takim kłóciłem że chińskie V2 da rade osiągnąć w 12sek 100km/h. Tylko ja wiem że jest to nie prawda że na 3 leci te 140. Po pierwsze liczniki zawsze oszukują, czasem nawet o 15%. Po drugie ja wiem z własnego odczucia że wcale nie jadę te 140. A dlaczego wskazówka mi tak pokazuje, bo na trojce są tak duże wibracje jak go kręcę do 7,5tyś obr. że podbijają mi wskazówkę do 140 na budziku. Gdy wrzucę 4 to prędkość spada do 115km/h.
Jeśli nakręcisz filmik razem z nawigacja GPS, która pokaże te 160km/h to powiem ci że zrobisz tu rewolucje i nie jeden będzie chciał przyjechać do ciebie na ten tuning
Nie odbieraj tego że się zbijam, ale nie mogę zapomnieć jak pokazałem filmik temu gostkowi i wynika z tego że swoim fifanem zamykam licznik w 16sek
