selmen pisze:....ot i co o tym myśleć?
A no chcieli dobrze, a wyszło jak zawsze. Może być najlepszy motocykl na świecie, ale bez dostępu do części zamiennych i eksploatacyjnych szybko przestanie cieszyć i zacznie wnerwiać.
Jak kupowałem Jelona na przełomie 2004/2005 roku, to kompletnie nie było wiadomo, czy będą to tego jakiekolwiek części dostępne, bo nabyłem jeden z pierwszych egzemplarzy w Polsce. Od razu wydębiłem kilka podstawowych części eksploatacyjnych, które były zdemontowane z tzw dawcy, bo innych części nie było. Na szczęście sprzęt chodzi bezawaryjnie i nie musiałem szukać części zapasowych, ale gdyby coś to wtedy byłby to spory problem.
Na szczęście Romet zaczął sprzedawać Jinluna pod swoją nazwą i z częściami nie ma większych problemów. Dodatkowo można ściągnąć też części z zagranicy w razie co.
W przypadku chińskich 650 przed zakupem lepiej się upewnić, czy części do nich można sobie kupić gdzieś na zagranicznych stronach. Nie koniecznie aż w Chinach, ale może któryś z krajów sąsiednich ma dobrego dilera.
Na Almot za bardzo bym nie liczył, bo jak stwierdzą, że mają zbyt małe zyski, to żadnych części nie sprowadzą.
Coby jednak nie mówić, to najlepsze zaopatrzenie w chińskie części mają jednak Romety, a szkoda, że Almot nie przywiązuje do tego większej uwagi.


mam nadzieję, że będziesz się chętnie dzielił swoją wiedzą i doświadczeniem... a i klientów pewnie zdobędziesz bo wiele osób z KCM ma problem z dostępem do części i rzetelnych dilerów...wracając do tematu, jak ma się sprawa części zamiennych do tych nowych motocykli w swietle tego co usłyszałem w Almocie? Jak jest z częściami do Junaka M20, którego użytkujesz? Sam zastanawiam się nad nowym moto do turystyki i myślę właśnie nad NK lub M20. Jak dotąd nic nie było w necie na ten temat ale widzę na twojej stronce, że oba te motocykle testujesz więc nabieram pomału optymizmu...fajny pomysł mialeś z tą lampą w M20, faktycznie jest teraz podobieństwo do NK...