Teraz to żeś mnie zagiął, bo ni cholery nie pamiętam, ale pewnie tak... Niemożliwe, żeby cały odszedł... Na 100% przy mocowaniu jest pianka. Na wszelki wypadek jeszcze zajrzę w najbliższym czasie.
Sprawdzone, filtr piankowy jest, więc wszystko dobrze

1. Jedynie co, to problem utraty mocy przy 70-80km/h. Postaram się to opisać w miarę zrozumiale (jako laik w temacie:) ):
Spokojnie rozpędzam motocykl. Ciągnie ładnie, od samego początku, aż do momentu uzyskania tej prędkości. Nagle traci kompletnie moc, ale nie zwalnia, tylko utrzymuje prędkość. Po prostu nie rozpędza się dalej, jakby to była górna granica. Co robię, żeby "odzyskać" moc? Redukuję prędkość (manetka), redukuję bieg z 5 do 4 (częściej 3), znowu odwijam gaz i wbijam na wyższy bieg, aż do 5. I odzyskuję moc. Raz mi się zdarzyło, że musiałem to zrobić dwukrotnie. Od razu dopowiadam, że przebarwienie wydechu, które już było, nie zwiększa się. Być może to efekt zbyt szybkiego przejścia na 5 bieg? Z drugiej strony, metodą "na słuch", mam wrażenie, że bardzo szybko mogę 5 wrzucić. Zbiornik pełen, a więc nie mogę przypisać tego przepływowi paliwa. Olej jest powyżej minimum, ale i tak lada dzień będzie wymieniony, może to załatwi sprawę. A może jest coś innego...
2. Wizualny "tuning": Wiem już, że chcę zrobić moje moto bardziej w stylu retro. Zastanawiam się nad drobnymi dodatkami, żeby ten efekt osiągnąć, np. daszek na reflektor. Myślę też o zamontowaniu "fałszywej" tablicy rej. na przednim błotniku. Wykonać ją z odpowiedniego materiału i nakleić "tablicę". Nie wiem tylko czy to legalne. Myślę też o sprawieniu czarnych wydechów... teraz kwestia jak to załatwić minimalnym kosztem. Niestety nie dam rady przemalować moto na czarny mat, bo koszta są zbyt wielkie, za to logo na zbiorniku zaprojektuję sam (już to robię) i będzie w starym stylu. Muszę poszukać jeszcze jakiś "staro-upiększaczy"
