
![:] :]](./images/smilies/icon_x.gif)
cjt7 pisze:Na jakie 0.5? Miałeś na myśli 0.05 chyba
Largo pisze:Należałoby jeszcze wspomnieć o GMP - górny martwy punkt. W moim Romecie jest oznaczony kropką - nie postarali się. Z lewej strony masz dwie zaślepki wkręcone w obudowę silnika. Jedna duża po środku obudowy, a druga nad nią. Musisz obie zdjąć (odkręcić) i wtedy masz dostęp do znacznika i nie będziesz ustawiał zaworów na chybił trafił. Ta zaślepka poniżej chowa śrubę, dzięki której obracamy wał i ustawiamy tłok w GMP. Jak już jest w tym odpowiednim punkcie, to wtedy sprawdzamy zawory. Dobrze jest mieć klucz do zaworów i klucz płaski - u mnie to jest 9. Jak będę miał chwilkę to opracuję zdjęcia jak to u mnie robił Jawos. Mam też nagrany krótki filmik. Jeśli wstrzymasz się do weekendu to będziesz mógł obejrzeć co i jak
Puchol pisze:Largo - to kiedy zamierzasz wrzucić fotki z regulacją zaworów? Tak łopatologicznie - zaczynając od odkręcenia zbiornika paliwa?
Leon7112 pisze:Koledzy mam pytanko: czy po wymianie orginalnych tłumników na puste wymagana jest regulacja zaworów, jeśli tak to jakie luzy zastosować, kombinował ktoś z pustymi wydechami
Largo pisze:...puste wydechy na wysokich obrotach źle się sprawdzają. Dźwięk jest ok tylko na niskich i średnich, a na wysokich słychać jakby ktoś...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości