podrasowanie/tuninig/ ulepszenie

podrasowanie/tuninig/ ulepszenie

Postautor: oleńka dodano: 20 paź 2012, 15:29

Każdy tapicer samochodowy, który robi w skórze, to da radę zrobić fachowo i myślę, że będzie taniej niż u fachmanów od motocykli.
Awatar użytkownika
oleńka
Sympatyk
 
Posty: 1848
Rejestracja: 10 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Wałbrzych/Ząbki/ UK
Motocykl: moto zastępcze HD :D
Płeć: kobieta
Komunikator: GG3705538

podrasowanie/tuninig/ ulepszenie

Postautor: selmen dodano: 21 paź 2012, 10:51

apropos tuningu polecam trochę więcej poczytać...sama wymiana lub przeróbka dysz gaźnika bez modyfikacji wydechu i odwrotnie może doprowadzić do nieodwracalnych uszkodzeń silnika- szybsze wypalenie zaworów, spalanie detonacyjne w gaźniku itp. jest trochę fachowej literatury na ten temat- wzmianka jest choćby w książce Kacpera. o wiele łatwiej tuninguje się dwusuwy. w czterotaktach byłbym ostrożny. jak 150 za słaba lepiej nazbierać na większy niż ją zniszczyć. i po sobie wiem, że potrzeba mocy z wiekiem spada... ;)
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1465
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Re: podrasowanie/tuninig/ ulepszenie

Postautor: Karol dodano: 17 cze 2013, 23:31

Po raz kolejny zmieniłem podświetlenie prędkościomierza. Poprzednie średnio się sprawdziło, gdyż nie widać było pełnej skali, cyferek, wskazówki itd.
Z obecnego rozwiązania jestem już usatysfakcjonowany i raczej nie będę grzebał dalej przy prędkościomierzu, bo nic więcej zrobić się już chyba nie da. Światło jest ciepłe, wyraźne i w miarę równomiernie rozproszone na skali.
Widać też, że teraz obrotomierz domaga się tuningu. Szkoda, że nie da się podświetlić wskazówki.

Tak było:
Obrazek

Tak jest:
Obrazek
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

Re: podrasowanie/tuninig/ ulepszenie

Postautor: Niebieski dodano: 17 cze 2013, 23:50

No jest wg mnie o niebo lepiej ;) Z tymi wskazówkami, to poszukaj coś o farbie do wskazówek, podobno "łapie" ona światło nawet takie jak jest pod cyframi, coś na wzór fluoroscencyjnej, ale coś innego. No chyba że się mylę.
Awatar użytkownika
Niebieski
Klubowicz
 
Posty: 1195
Rejestracja: 18 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: pomorskie
Motocykl: brak
Tel. kom.: 604956970
Płeć: mężczyzna
Wiek: 46

Re: podrasowanie/tuninig/ ulepszenie

Postautor: Zaleś dodano: 18 cze 2013, 18:34

matty1 pisze:jak można poprawić małego rometa?

ja wymienie mu zębatk przednią na większą moze mniejsze będzie drgania,

ciekaw jestem jak wy ulepszyliście wasze motorki?




Zębatkę możesz zamiast przedniej zmienić tylną na 38 zębów powinna pasować od K 125 o ile nic się nie zmieniło. Przy wadze 110 kg. to przełożenie było u mnie optymalne. No i przebij tłumki. Możesz też wywalić katalizatory z rur ale z tym jest trochę zabawy.
Awatar użytkownika
Zaleś
Forumowicz
 
Posty: 68
Rejestracja: 01 lip 2012, 10:40
Lokalizacja: Mosina
Motocykl: Hyosung ST7 Deluxe /Romet R250
Tel. kom.: 500197626
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

Re: podrasowanie/tuninig/ ulepszenie

Postautor: szpej dodano: 20 cze 2013, 16:51

jak można przerobić rometa ?! Na MILION SPOSOBÓW !
viewtopic.php?f=15&t=1550

z oryginału już mało zostało, ale powoli zbliżam się do końca przeróbek...coraz częściej zerkam na sztywne ramy, silniki z XL i koła 250-300 mm :)
szpej
Forumowicz
 
Posty: 86
Rejestracja: 18 cze 2013, 09:42
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: jinlun r250 - bobber
Płeć: mężczyzna

Re: podrasowanie/tuninig/ ulepszenie

Postautor: matbewh dodano: 01 lip 2013, 01:20

Karol a jak rozebrałeś zegary? u mnie śrubka w tarczy się wykręciła i mnie denerwuje ale nie mogłem się do niej dostać wszędzie plastik zero śrubek które tak lubię.... :)
Awatar użytkownika
matbewh
Forumowicz
 
Posty: 38
Rejestracja: 03 mar 2013, 14:31
Motocykl: Romet r 150 BLACK HAMSTER 2009
Płeć: mężczyzna

Re: podrasowanie/tuninig/ ulepszenie

Postautor: Karol dodano: 01 lip 2013, 01:50

Żeby dostać się do środka są 2, niestety inwazyjne sposoby:
:arrow: odginasz wokół zagięty brzeg chromowanego pierścienia i zdejmujesz go razem z szybą - potem po złożeniu zaginasz z powrotem
:arrow: rozcinasz delikatnie obudowę zegara dookoła (np. brzeszczotem, a lepiej czymś cieńszym) - po naprawie sklejasz jakimś klejem lub spawasz
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

Re: podrasowanie/tuninig/ ulepszenie

Postautor: matbewh dodano: 02 lip 2013, 20:51

aż zabolało jak to przeczytałem. spróbuję drugiego sposobu bo nie będzie widać że rozbierane a przy sprzedaży nikt się nie czepi a przecież nie chcem nic przekręcać. dzięki wielkie.
Awatar użytkownika
matbewh
Forumowicz
 
Posty: 38
Rejestracja: 03 mar 2013, 14:31
Motocykl: Romet r 150 BLACK HAMSTER 2009
Płeć: mężczyzna

Re: podrasowanie/tuninig/ ulepszenie

Postautor: szpej dodano: 04 lip 2013, 15:49

matbewh pisze:aż zabolało jak to przeczytałem. spróbuję drugiego sposobu bo nie będzie widać że rozbierane a przy sprzedaży nikt się nie czepi a przecież nie chcem nic przekręcać. dzięki wielkie.



jak zrobisz to umiejeteni to nie bedzie widac ze rozebrany był.
szpej
Forumowicz
 
Posty: 86
Rejestracja: 18 cze 2013, 09:42
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: jinlun r250 - bobber
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Jinlun/Romet 150

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości