1. najlepiej smarować co 300km. Ja smaruję co tankowanie i po jeździe w deszczu
2. a w którym miejscu na wahaczu jesteś? na początku regulacji, w środku, na końcu? U mnie nasmarowany łańcuch ślizga się po tej gumie na górze wahacza. Nota bene ta guma nazywa się ślizg łańcucha

3. z lewej stron odkręcasz chyba z 2 śrubki i masz małą zębatkę w całej okazałości. Jeśli zęby będą nierówne, "ostre" itp. czas wielki zębatkę zmienić.
4. Łańcuch nie może być napięty jak struna. Potrzebuje ok. 2-3 cm luzu aby prawidłowo działał. Aby sprawdzić luz, po naciągnięciu łańcucha, podnosisz go( dolną połowę) od dołu do góry. Jeśli możesz go podnieść o te 2-3 cm jest ok. Pamiętaj aby sprawdzać luz przy eksploatacyjnym obciążeniu motocykla czyli siedząc na nim i jeśli często jeździsz z pasażerem, to również z nim.