Siema,
temat może trochę z pupy ale bardzo mnie to zastanawia odkąd kolega zainteresował się "Rometem CRS 50" (brak prawka a chęć posiadania moto duża bo do pracy ma 22 km a w korkach 1:20 przez Łódź zamiast 30 minut).
Moto jakie jest niestety nie mamy pojęcia a tutaj znalazłem śladowe ilości informacji na temat tego sprzęta.
Sprawa jednak wygląda inaczej, mianowicie:
Zastanawia się jakby zmienić mu cylinder, tłok i czapkę na 125 cena ok 400zł (wynika z jego obliczeń).
Znalazł takie "cudo" http://tablica.pl/oferta/romet-crs-200- ... 5704ece16a i wymiana silnika po kupnie coraz bardziej chodzi mu po głowie bo stan tego czegoś jest ndst+.
Natomiast z nudów i z racji weekendu wszedłem na ali i znalazłem kilka ciekawych rozwiązań a mianowicie silniki o pojemności 125 - 250 (1 cylindrowe).
I tutaj rodzi się pytanie czy te silniczki pasowałyby do ramy ew mocowania można by samemu zrobić a gaźnik od 250 dokupić.
A oto sprawcy wywołanego przeze mnie zamieszania:
faworyt- http://www.aliexpress.com/item/X2moto-2 ... 70922.html cena 300 zł dostawa z 7 dni
Reszta to takie nie wiadomo co.
A w PL silniki 125-250 używki od 600 zł
I tutaj kolejne pytanie. Co trzeba by wymienić w silniku 50 aby był 125? (gdyby sz. p. chińczyk odpisał że chodzi o jakąś część silnika a nie cały)
Ewentualnie jakieś propozycje co do moto - enduro czy super-moto (rocznik jak najmłodszy) do 2.500 zł bo za łodzią ma kawałek po drodze teoretycznie "utwardzonej" a w praktyce brak płaskiej powierzchni przez odcinek dłuższy niż 100m