spag pisze:jak ustawić ten kranik pod gaźnikiem
Kranik jest pod bakiem, pod gaźnikiem nie ma żadnego, ewentualnie ciegną ssania ale to bardziej przy gazniku

Więc musisz sprezycować o co Ci chodzi:)
Co do dotcierania to szkoły są dwie, jedni radzą docierać agresywnie, tzn. żyłować motocykl, inni deliklatnie, rezgrzewać na postoju co jakiś czas zatrzymywać się w celu schłodzenia silnika irp.. Ja osobiście jestem zwolennikiem normalnej eksploatacji podczas docierania, nie ma co zamulać i zmieniać biegi przy 3tyś ale też nie można przeginać. Warto zwrócić uwagę na łańcuch jak się ma sprawa jego naciągnięcia po pierwszych kilometrach, na początku szybko się naciąga.
Kolejny pkt to połączenia śrubowe niby po przeglądzie "0" powinno być wszystko dobrze poskręcania ale poziom serwisów jest jaki jest i czasem jest z tym różnie.
Przy chińskich sprzętach ważną rzeczą jest wymiana oleju. W zależności od serwisu robią to przy 300 bądz 500km. Ja bym polecił samemu wymienić nawet po pierwszych 100km koszt oleju to ok 30zł czynność banalnie prosta:)