Przygotowywuje kolejny post na stronke http://www.romet-r250.pl postanowilem zebrac troche informacji/porad od Was - uzytkownikow.
Sądzę że odbierając motor od dystrybutora (w R250) jest kilka rzeczy na ktore warto zwrocic uwage ew odrazu poprawic:
- stan wszystkich srubek - czy są, czy są odpowiednio zabezpieczone (np farba) - najlepiej na poczatku po kazdej jezdzie
- czy bak nie cieknie
- czy lancuch nie jest za luzny / za mocno napiety
- poziom oleju / plynu hamulcowego
- czy zalozony zostal filtr paliwa
- ustawienie hamulca przedniego / tylniego (czy dobrze "bierze")
- stan instalacji - przynajmniej czy przy akumulatorze sa oslonki na klemy / dobrze prykrecona masa / czy kable nie wisza pod bakiem - bo w lampie przedniej wiadomo ze sajgon
cos przeoczylem? jakies sugestie?
swoją drogą ja u siebie odrazu dolozylem filtr paliwa, i ostatnio poprawilem siedzenie kierowcy by nie latalo i licznik by nie przeskakiwal przebieg "dzienny"
--
swoja droga jesli ktos jest chetny by napisac jakis artykul na strone to ja bardzo chetnie - w zamian moge zaoferowac konto pocztowe lub miejsce na strone (w domenie @romet-r250.pl)