Gaźnik, zapłon, zawory

Gaźnik, zapłon, zawory

Postautor: Piotr Baron dodano: 13 mar 2010, 00:44

Mój Julian klasycznie nie jedzie. Tzn. jedzie, ale max. 70 km/h.
Ma przejechane 75 km i jest kompletnie niewyregulowany.
Zanim dojadę do przeglądowych 300 km chciałbym go odrobinę poustawiać.
Proszę o pomoc! Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie!
1. Jak ustawić gaźnik?
2. Kąt wyprzedzenia zapłonu?
3. Szczelina zaworu?
Z góry dziękuję.
Suchej szosy Bracia!

Piotr
Piotr Baron
 

Gaźnik, zapłon, zawory

Postautor: Dobry dodano: 13 mar 2010, 08:51

Twoje moto jest na gwarancji więc serwis powinien się zająć takimi regulacjami i jak masz nówkę to nie kręć go do takich prędkości pamiętaj że dotarcie silnika jest bardzo ważne
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobry
Sympatyk
 
Posty: 1709
Rejestracja: 10 maja 2009, 13:25
Lokalizacja: Ustka/Tomaszów-Mazowiecki
Motocykl: RoV250/XJ900/CBR1000F/Varadero
Tel. kom.: 505381119
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

Gaźnik, zapłon, zawory

Postautor: dorplas dodano: 13 mar 2010, 13:54

Piotr Baron pisze:Suchej szosy Bracia!


o to to mi się podoba :buttrock:

a kąta wyprzedzenia zapłonu to raczej nie ma ustawień bo elektroniczne wszystko jest, a resztę ustawień znajdziesz na forum
----------------------------------------------------------------------------------
Myśl Za Dużo! a stworzysz problem, którego wcześniej nie było!
Awatar użytkownika
dorplas
Klubowicz
 
Posty: 1538
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:35
Lokalizacja: Chojnice GCH .....
Motocykl: NIGHTHAWK 750S
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 827772
Wiek: 46

Gaźnik, zapłon, zawory

Postautor: Piotr Baron dodano: 13 mar 2010, 14:52

Znajdę na forum, hurrra!
A konkretnie, to gdzie...?

Suchej szosy bez piaseczku!
Piotr Baron
 

Gaźnik, zapłon, zawory

Postautor: Zbigniew dodano: 13 mar 2010, 16:46

dorplas pisze:
Piotr Baron pisze:Suchej szosy Bracia!


o to to mi się podoba :buttrock:

a kąta wyprzedzenia zapłonu to raczej nie ma ustawień bo elektroniczne wszystko jest, a resztę ustawień znajdziesz na forum

No Sławek nie wszystko znajdzie , np. regulacja gażnika jest tylko ustawienie podciśnienia na gażnikach . Pozatym o zaworach mozna cosik znaleźć .
Pozdrawiam
Zbyszek
Zbigniew
Klubowicz
 
Posty: 963
Rejestracja: 04 paź 2009, 16:17
Lokalizacja: GCZ Koczała
Motocykl: Lifan LF250
Tel. kom.: 604643449
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

Gaźnik, zapłon, zawory

Postautor: stahuza dodano: 13 mar 2010, 23:57

Piotr Baron pisze:Znajdę na forum, hurrra!
A konkretnie, to gdzie...?

Suchej szosy bez piaseczku!

(patrz temat odblokowanie)
Szanowny Piotrze! Ja też jestem szczęśliwym posiadaczem Jl.150-5 i też kombinowałem jak z „osiołka” zrobić rumaka. Trochę go "podkręciłem" ale nie za wiele się da. Silnik ma moduł CDI przy którym nic się nie reguluje. Gaźnik nie jest podciśnieniowy tylko zwykły z przepustnicą suwakową i iglicą którą można podnieść i uzyska się trochę większą dawkę paliwa. Można też wyregulować wolne obroty ale tego nie ruszałem. Wymieniłem moduł na „odblokowany” oraz zębatkę zdawczą na większą o 1 ząb czyli na Z-16 i teraz motorek na trasie osiąga prędkość prawie 100 km/h (jak go kupiłem to na trasie osiągał 80 km/h} Motor kupiłem w 2009 r i za wiele nim jeszcze nie pojeździłem, niemniej jednak po przejechaniu każdych 100 km mam wrażenie że motorek lepiej"się zbiera". Szukałem też większych dysz do gaźnika ale te oryginalne nie są ocechowane i nie wiadomo jakich dysz szukać Podocieraj motorek i na pewno będzie lepiej z każdym przejechanym kilometrem.
Pozdrawiam
stahuza
Forumowicz
 
Posty: 54
Rejestracja: 17 kwie 2009, 21:38

Gaźnik, zapłon, zawory

Postautor: grzenio dodano: 14 mar 2010, 12:07

stahuza pisze:
Piotr Baron pisze:Wymieniłem moduł na „odblokowany” oraz


Mógłbyś coś więcej o tym module napisać; co gdzie za ile i dlaczego...?
Awatar użytkownika
grzenio
Forumowicz
 
Posty: 407
Rejestracja: 02 wrz 2009, 00:19
Lokalizacja: PL
Motocykl: Black Star
Płeć: mężczyzna

Gaźnik, zapłon, zawory

Postautor: stahuza dodano: 14 mar 2010, 13:56

grzenio pisze:
stahuza pisze:
Piotr Baron pisze:Wymieniłem moduł na „odblokowany” oraz


Mógłbyś coś więcej o tym module napisać; co gdzie za ile i dlaczego...?

Kupiłem moduł w sklepie internetowym http://www.quad4u.pl/product.php?id_product=54 Gniazda modułu pasują do instalacji ale moduł ma aluminiową obudowę z radiatorem do chłodzenia i jest 2 x większy gabarytowo od oryginału.Można go umieścić pod bakiem (tam gdzie jest oryginalny moduł) ale trzeba trochę pokombinować i dorobić obejmę z paska blachy lub zamocować go plastikowymi opaskami zaciskowymi. Nie wiem jakie silnik ma obroty po wymianie modułu (w Julku 150 nie ma obrotomierza) ale motorek "zbiera sie" na pewno lepiej i jest bardziej dynamiczny.Wraz z modułem wymieniłem zębatkę zdawcza na Z-16.Koszty modułu i zębatki nie powalają na kolana i praktycznie roboty przy wymianie nie jest wiele.Facet który sprzedał mi moduł dobrze orientuje się w temacie i można z nim pogadać na GG lub telefonicznie.
Pozdrawiam
stahuza
Forumowicz
 
Posty: 54
Rejestracja: 17 kwie 2009, 21:38

Gaźnik, zapłon, zawory

Postautor: grzenio dodano: 14 mar 2010, 17:39

stahuza pisze:
stahuza pisze:
Piotr Baron pisze:

Mógłbyś coś więcej o tym module napisać; co gdzie za ile i dlaczego...?

Kupiłem moduł w sklepie internetowym http://www.quad4u.pl/product.php?id_product=54 [/quote]
Zębatkę już wymieniłem i jest duża różnica, zastanawiam się nad tym modułem...
Awatar użytkownika
grzenio
Forumowicz
 
Posty: 407
Rejestracja: 02 wrz 2009, 00:19
Lokalizacja: PL
Motocykl: Black Star
Płeć: mężczyzna


Wróć do Jinlun/Romet 150

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron