Piotr Baron pisze:Znajdę na forum, hurrra!
A konkretnie, to gdzie...?
Suchej szosy bez piaseczku!
(patrz temat odblokowanie)
Szanowny Piotrze! Ja też jestem szczęśliwym posiadaczem Jl.150-5 i też kombinowałem jak z „osiołka” zrobić rumaka. Trochę go "podkręciłem" ale nie za wiele się da. Silnik ma moduł CDI przy którym nic się nie reguluje. Gaźnik nie jest podciśnieniowy tylko zwykły z przepustnicą suwakową i iglicą którą można podnieść i uzyska się trochę większą dawkę paliwa. Można też wyregulować wolne obroty ale tego nie ruszałem. Wymieniłem moduł na „odblokowany” oraz zębatkę zdawczą na większą o 1 ząb czyli na Z-16 i teraz motorek na trasie osiąga prędkość prawie 100 km/h (jak go kupiłem to na trasie osiągał 80 km/h} Motor kupiłem w 2009 r i za wiele nim jeszcze nie pojeździłem, niemniej jednak po przejechaniu każdych 100 km mam wrażenie że motorek lepiej"się zbiera". Szukałem też większych dysz do gaźnika ale te oryginalne nie są ocechowane i nie wiadomo jakich dysz szukać Podocieraj motorek i na pewno będzie lepiej z każdym przejechanym kilometrem.
Pozdrawiam